Joonaksen Pov:
Pyörin Joelin sängyllä. En saanut unta. Joel nukkui jo hyvin. Päässäni pyöri se mitä onni teki joelille ja se mitä äiti sanoi minulle. Oonko mä muka läski?
fLaShBaCk:
"Mä en kasvattanut susta tollastaista idioottia!" Äitini huusi minulle. "A-anteeks" sanoin hiljaa. "Joonas sä olet suurin ongelma tässä maassa. Ja ootko sä taas syöny? Sä oot ainaki lihonu. Oot ihana vitun läski!" Äiti jatkoi huutamista. "A-ANTEEKS!" Huusin ja lähdin juoksemaan pois kotoa itkien.
fLaShBaCk LoPpUu.
Nousin istumaan sängylle ja katsoin joelia. Siirsin tuon takkutukkaa korvan taakse. Kieltämättä Joel oli todella hyvän näköinen. Joonas sä olet Nikon kanssa.
"Joonas nuku" Joel sanoi unisena. "Voi rakas kyllä mä alan nukkua" sanoin ja sen jälkeen mietin että mitä vittua juuri sanoin. "Mä oon Aleksin rakas enkä sun. Ala nukkua nyt" Joel sanoi taas unisena ja painoi päänsä tyynyynsä. Menin itsekin makaamaan ja pian silmäni painuivat kiinni.
Joelin Pov:
Huomasin Joonaksen nukahtavan joten nousin hiljaa pois sängystä ja otin puhelimeni. Kävelin hiljaa olohuoneeseen ja etsin Nikon numeron puhelimestani. Vihdoin löysin sen ja soitin nikolle.
Puhelu:
Niko: Joel mitä helvettiä sä soitat vittu tähän aikaa. Onks sul kaikki hyvin?
Joel: Joo on mul kai kaikki ihan hyvin. Mut onks joonaksel ja sul kaikki hyvin?
Niko: Kuinni? Kyl mul ja joonaksel on kaikki hyvin.
Joel: Noku Joonaksen äiti vähä huus Joonakselle ja Joonas tuli tänne ja sit Joonas sano mua vahingos rakkaaks eli mitä tapahtuu?
Niko: Onks Joonas okei? Voinks mä tulla sinne? Ja miks se sano sua rakkaaks?
Joel: Joonas on kai ihan okei. Voit tulla ja en tiiä miks se sano mua rakkaaks nii puhu Jonskun kaa siitä.
Niko: Jees mä tuun moro.Puhelun päätyttyä huokaisin ja menin makaamaan sohvalle. Liikaa asioita päässä. Sitten tajusin asian. Hyi vittu onni raiskas mut täs sohval. Nousin salamannopeasti ylös ja menin keittiöön ja istuin tuolille. Painoin pääni käsiini. Ei helvetti.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 310. Pitkästä aikaa uutta lukuu ja sori ku ei oo tullu näitä ku elämä ei vieläkään mee kovin hyvin ja koulu stressaa ja yritän pärjätä tai jotai. Ja kirjotan nyt tätäkin vittu uskonnon tunnilla nii joo. Ja kiitos jos luette tätä edelleen<3 Ily all<3
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023