Joelin Pov:
En tiennyt kuka tuo Annika oli mutta hyväksyin hänen kaveripyynnön. Pian tuo alkoi kirjoittaa jotain, joten menin paikalle keskusteluumme.
Annika:
Annika: Moiii.
Minä: Ööh moi?
Annika: Tuuks meille tänää?
Minä: En ees tunne sua? Missä sä ees asut?
Annika: Oulussa. Ja tiiän sut. Sun nimi on Joel Hokka, oot 17v, sulla on poikaystävä ja sun vanhemmat eros.
Minä: Miten sä tiiät ton kaiken?
Annika: Kerron jos tuut tänne. Nähään toivottavasti tänään klo 16.30 mun osote on *********15. Älä myöhästy.
--
Outo tyyppi. No mutta menenpähän silti. Mitä siellä muka voisi käydä. Kieltämättä väsytti aivan helvetisti. Tänään olisi kuitenkin perjantai niin saisi nukkua pitkään.Makasin sängylläni ja katsoin kelloa. 16.20. Voi vitunvitunvittu. Laitoin puhelimeni ihanaan persetaskuuni (😍) ja lähdin alakertaan.
"Minnes oot menossa?" Isäni kysyi. "Kaverille. En tiiä meenkö sen jälkee allulle yöks" vastasin ja laitoin kenkiä jalkoihini. "Okei mutta muista syödä" isäni sanoi. "Joojoo moro" vastasin ja lähdin kävelemään annikalle. En vitussa ajatellut syödä.
Olin nyt kai Annikan ovella. Soitin ovikelloa ja pian ovi aukesi. Siinä oli oletettavasti Annikan veli tai joku. "Annika tuu kattoo kuka tuli!" Tuo huusi. Pian Annika käveli ovelle ja tuo virnisti. "Tervetuloa. Tuu nii mennään mun huoneeseen" Annika sanoi. Tuo lähti vetämään minua mukaansa.Annika avasi huoneensa oven ja näin hänen sängyllä istuvan tutun henkilön. Elina..
--------------------------------------------------------------
Sanoja 212. Joo hehe Elina palas tähän tarinaan😈
أنت تقرأ
Forever Yours // Joleksi
أدب الهواة✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023