28. "..Väärin joelia kohtaan.."

252 27 27
                                    

Lol sovitaan et näillä on joku kesäloma nyt.
Nikon Pov:

Otin Joelin syliini ja kannoin tuon sänkyyni. Peittelin Joelin ja lähdin huoneesta hiljaa pois. Joel raukka.

"Onks Joel kunnossa?" Aleksi kysyi. "Luuletko että se ois? Sä petit sitä ja sit menit heti vetää kielarii Ollin kaa. Vittu ymmärrätkö sä kuinka paljon toi satuttaa joelia?" Kysyin Aleksilta. "No siis joo. No mut mä meen nyt moikkaa mun poikaystävää" Aleksi sanoi. "Ja niin ketä meinaat sanalla poikaystävä?" Kysyin. "Joelia ofc" Aleksi vastasi ja oli lähdössä mutta otin tuon ranteesta kiinni. "Mä veikkaan et Joel ei kyllä haluu nähä sua" sanoin ja lähdin itse kohti huonettani.

Astuin huoneeseeni ja olin laittamassa ovea kiinni mutta meidän rakas porko juoksi äkkiä sisään. Tuo lukitsi oven. "Mitäs porko?" kysyin. "Tulin tänne sun ja Joelin seuraks" Joonas vastasi hymähtäen. Nyökkäsin ja istuin sängyn reunalle. Aloin silittämään Joelin hiuksia.

"Nukahinks mä?" Joel kysyi ja nousi istumaan. Nyökkäsin. Joel naurahti. "Mä näin aivan paskaa unta et Aleksi ois pettäny mua Ollin kaa" Joel kertoi. Katsoin joonasta ja tuo katsoi minua. "Se ei ollu unta.." Joonas sanoi. Joel purskahti itkuun. Vedin tuon halaukseen. Joonas yhtyi haliin.

Pian kuului koputus. Menin avaamaan oven ja yritin sulkea sen mutta en saanut sitä kiinni. Aleksi oli tunkenut jalkansa oven väliin. "Mä haluan puhua joelille" Aleksi sanoi. Katsoin joelia ja tuo nyökkäsi joten päästin Aleksin sisään. Katsoin tarkasti mitä tuo teki. Tuo istui joelin viereen ja alkoi silittää Joelin reittä. Joel säpsähti Aleksi kosketuksesta ja veti jalkansa koukkuun. Aleksi lähestyi joelia ja Joel katsoi minua 'auta' ilmeellä.

"Allu lopeta" sanoin. Aleksi naurahti ja jatkoi lähestymistä. "Joonas" sanoin ja tuo veti Aleksin pois Joelin läheltä. Menin Joelin luo ja vedin tuon jälleen haliin.

"Joel miks sä et halaile mua?" Aleksi kysyi joelilta. "No vittu sä p-petit mua" Joel vastasi ja halasi minua tiukemmin. "No nii säkin mua" Aleksi sanoi. "Mut raiskattiin" Joel sanoi. "No mistä mä tiiän jos sä valehtelet. Jos petit mua ja sanoit vaa et sut raiskattii" Aleksi sanoi. "S-SÄ OOT K-KUSIPÄÄ" Joel huusi ja alkoi itkeä. Siirsin Joelin Joonaksen haliin ja otin Aleksin ranteesta kiinni ja aloin vetämään tuota ulos huoneestani.

"Niko lopeta tää sattuu" Aleksi sanoi. No vittu sitte sattuu. Raahasin Aleksin ulos huoneestani ja samaan aikaan Olli ja Tommi tulivat luokseni.

"Mitä hittoa sä teet?" Olli kysyi minulta. "No vittu raahasin tän kusipään pois Joelin luolta ennenku se satuttaa joelii vaa lisää" vastasin ja menin takaisin huoneeseeni. Tommi tuli perässäni ja Olli jäi Aleksin luo.

"N-niko tuu mun v-viereen" Joel sanoi itkien. Menin tuon viereen sängylle ja tuo halasi minua samantien. Kiedoin käteni tuon ympärille ja painoin pääni tuon päätä vasten.

Tommi istui sängylle. Tuo halasi minua ja joelia ja Joonas yhtyi myös haliimme. Joel itki meidän keskellä ja me turvasimme tuota.

Pian Aleksi tuli huoneeseen. Peiton Joelin korvat. En halua että tuo kuulee mitään paskaa Aleksin suusta. "Vittu Joel mä olen sun poikaystävä nii tuu nyt mun luo!" Aleksi huusi. Joel ilmeisesti kuuli sen. "VITTU HAISTA PASKA. MÄ EN OLE SUN POIKAYSTÄVÄ YMMÄRRÄ SE!" Joel huusi takaisin ja alkoi itkeä. Aleksi lähti huoneesta.

Aleksin Pov:

Menin Ollin luo. Olin suutelemassa Ollia kunnes tuo työnsi minut pois. "Allu mä en haluu tehä näin. Tää on väärin joelia kohtaan. Vaikka mä tykkään susta nii mä en halua tehä tätä joelille" Olli sanoi ja lähti kohti Nikon huonetta. Vittu mä olen kusipää.

Ollin Pov:

Kävelin Nikon huoneeseen. "Painu vittuun" Niko sanoi. "Joel anteeks. Mä oon ihan helvetin pahoillani kaikesta. Sä joudut kärsiä liikaa eikä sun kuuluis. Sä et oo tehny mitää väärää ja oot tosi ihana ihminen" sanoin ja olin lähdössä. "O-olli?" Kuulin Joelin kysyvän. Käännyin ympäri ja katsoin tuota kysyvästi. "Voiksä antaa halin?" Joel kysyi. Hymähdin ja menin halaamaan tuota.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 616. Mitäs tähän nyt sanois.

Forever Yours // Joleksiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن