18. Allupallulla meni hermo

256 23 0
                                    

Allun Pov:

Kävi sääliksi joelia. Tuo kärsii liikaa ja hänen äidin ilmeestä päätellen hän ei ollut ylpeä siitä et poikansa on homo.

Kävelin Joel luo lattialle ja halasin tätä. "Ei hätää Joel kaikki järjestyy ja mä oon täällä tukena aina"  sanoin ja pussasin tuota poskelle. "Ohi meni" Joel sanoi pienesti hymyillen. Naurahdin ja suutelin tuota. Kävelimme Joelin sängylle ja aloimme makoilla siinä kiinni toisissamme.

"JOEL SÄ ET OLE HOMO OKEI?!" Joelin äiti huusi. Joel näytti siltä että alkaa pian itkeä. "ITKEMINEN EI AUTA SUA POIS TÄSTÄ TILANTEESTA" Tuo nainen jatkoi huutamista. Nyt allupallulla meni hermo. "YMMÄRRÄTKÖ SÄ ETTÄ TOI MITÄ SANOT SATUTTAA SUN POIKAAS? JOS RAKASTAISIT JOELIA NII ANTAISIT SEN OLLA SELLANEN MITÄ ON ETKÄ SÄ VOI VIEDÄ JOELILTA ONNEA POIS!" Huusin takaisin. Joel katsoi minua ja halasi. Halasin takaisin.

Joelin äiti oli taas aloittamassa huudon kunnes Joelin isä kai tuli huoneeseen. "Nyt mistä täällä huudetaan" Joelin isä kysyi. "No kuules ku meijän pojasta on tullu homo" Joelin äiti sanoi. "Nii ja se on täysin okei. Jos sä et hyväksy omaa poikaas sellaisena mitä se on nii painu helvettiin. Voit lähtee muutenki koska en haluu asuu sun kaa samassa talossa" Joelin isä sanoi Joelin äidille ja tuli Joelin viereen. Joel raukka oli peittänyt korvansa ja itki minun rintakehääni vasten.

Otin Joelin kädet pois hänen korvilta. "Rakas kaikki on hyvin" sanoin joelille hiljaa. Tuo otti päänsä pois rintakehältäni ja katsoi ympärilleen. Pyyhin kyyneleet tuon poskilta pois ja hymähdin.

Joelin isä veti poikansa halaukseen. Joel halasi takaisin. Söpö näky. "Ei hätää Joel. Äitis muuttaa täältä pois ja sä jäät tänne mun luo" Joelin isä sanoi joelille. Joel nyökkäsi. Tuon isä hymähti ja katsoi minua. "Ootte söpö pari" Joelin isä sanoi ja lähti Joelin huoneesta. Katsoin joelia ja tuo minua ja suutelimme. Täydellistä.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 292. KIITOS AIVAN HELVETISTI KU LUETTE. Tää mun tarina on tai ainaki oli #joelhokka ykkösenä<3 Ily all<33

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now