Nikon Pov:
Menin avaamaan oven ja itkuinen Joel astui huoneeseeni sulkien oven nopeasti.Tuo laittoi oven lukkoon ja valui ovea pitkin maahan itkemään. Kyykistyin tuon viereen. "Joel mikä on?" Kysyin silittäen tuon olkapäätä. "N-ne on kännissä j-ja Allu ja o-olli" Joel sanoi purskahtaen itkuun uudestaan. Kaappasin tuon haliin. "N-ne pani ja sit a-allu se l-löi mua" Joel sanoi itkien. Raukka. Otin Joelin syliini ja kannoin tuon sängylleni.
"Ei hätää Joel. Selvitetään tää homma huomenna sit ku kaikki on selvin päin" sanoin joelille ja aloin silittää tuon hiuksia. "V-voiks sä makoilla t-täs mun kaa?" Joel kysyi hiljaa. Hymähdin ja asetuin Joelin viereen makaamaan ja vedin peiton päällemme. Pian kuulin tuhinaa vierestäni.
--
Heräsin aamulla siihen että kuulin oksentamisen ääniä. Huokaisin ja nousin istumaan. Pian huomasin Joelin vieressäni. Tuo ilmeisesti nukkui. Tai en minä tiedä. Nousin ylös ja olin lähdössä vaatekaapilleni kunnes minut vetäistiin takaisin sängylle. "Älä mee vielä, jooko?" Joel sanoi koiranpentuilmeellä. "Ei hätää mä tuun ihan just takas. Käyn vaa antaa noille särkylääkettä ja tuun sit takas" sanoin ja nousin ylös. "Mä en sit haluu et Allu tulee tänne" Joel sanoi. Nyökkäsin ja otin vaatekaapistani hupparin, laitoin sen päälleni ja kävelin ulos huoneestani. Menin vessaan jossa näin Ollin ja Aleksin oksentamassa. Pian nuo lopetti ja katsoi minua. "Oisko särkylääkettä?" Aleksi kysyi. Nyökkäsin vain ja lähdin hakemaan vettä ja särkylääkettä keittiöstä. Vein vedet ja lääkkeet Ollille ja aleksille ja otin kaksi ämpäriä mukaani ja lähdin olohuonetta kohti. Herätin Joonaksen ja Tommin ja nuo oksensivat heti ämpäreihin. Lähdin hakemaan heillekin lääkettä ja vettä ja pian lähdin takaisin huoneeseeni.Laitoin oveni kiinni ja menin sängylleni istumaan. Joel veti minut viereensä ja painoi päänsä rintakehääni vasten. Silitin tuon hiuksia jälleen kerran.
--
Huoneeni ovi aukesi. "Miks sä oot Joelin vieressä" Aleksi kysyi minulta tylysti. Katsoin joelia ja tuo nyökkäsi. "No herra Kaunisvesi nyt vaa meni panee matelaa ja löi pikkusta joelia. Tässä mä vaa lohdutan joelia ku se kärsii liikaa" vastasin aleksille ja jatkoin Joelin silittelyä.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 330. Olen baskana joten lukuja ei tuu nii useesti ellen saa motii kirjottaa.
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023