Nikon Pov:
Joel oli jäänyt meille yöksi. Tavallaan pelotti hieman tuleeko isä kotiin koska se ei ole mikään mukavin ihminen. Haukkuu mua kokoajan välillä lyö. Äiti silti rakastaa iskää.
"Katotaaks vaik tää?" Kuulin Joelin kysyvän. "Ai häh mitä?" Ihmettelin. "Eksä oo kuunnellu mua yhtää? Nii että katsotaanko vaikka tää elokuva?" Joel kysyi. "Aa joo toki" vastasin.
Elokuvaa oli mennyt varmaan joku 10min. Ei mikään kiinnostavin elokuva mut Joel tykkää tästä nii en väitä vastaan.
"Sua ei varmaa kiinnosta tää elokuva" Joel sanoi ja laittoi elokuvan pauselle. "No ei oikeestaa mut katotaan nyt silti" "Niko ei meijän tarvi kattoo tätä jos et haluu" "No onks jotai muuta elokuvaa jost tykkäisit?" "No katotaaks tää?" Joel kysyi. Nyökkäsin.
--
"Niko herää" Joel sanoi ravistaen minua. "Ai mitä häh?" Kysyin. "Sä nukahit kesken leffan ja koht sul menee yöunet" Joel vastasi naurahtaen. "Helvetti oon paskaa leffaseuraa" sanoin nauraen. "No ois ollu eri asia jos me oltais katottu Titanic" Joel sanoi nauraen. "Joo. Mut mennään laittaa jo sulle nukkumapaikka valmiiks ja sit jos haluut soittaa jotai nii voidaan" sanoin. "Joo mut nukunks mä lattial vai sun vieres" Joel kysyi. "Iha mite haluut" vastasin. "Okei mä voin nukkuu lattial etten häiritse sun yöunii" Joel sanoi. Hymähdin vaan."Hei venaa Allu soittaa" Joel sanoi ja lähti sivumpaan. Koska olen kiltti niin en mennyt salakuuntelemaan. Mutta kyllä minäkin ihan mieluusti puhuisin oman poikaystävän kanssa puhelua. Mutta eipä mulla semmosta oo.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 232. Kiitos 1k lukioita<3! Ehottakaa spessuu tai jotai.
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023