Joelin Pov:
Ihmettelin edelleen miksi Aleksi ei halunnut mennä heille. Päätin olla viisas tai en nyt tiedä mutta kysyin asiasta.
"Aleksi miks muuten et halunnu mennä teille?" Kysyin. "Noku mun vanhemmat on kotona ja en halunnu nyt heti mitää kuulustelua et kuka oot" Aleksi sanoi naurahtaen. "Okei mut miks ne alkais kyselee? Luuleeks ne mua sun poikaystäväks vai" sanoin naurahtaen. "En tiiä oliks toi läppää mut oikein arvasit" Aleksi vastasi naurahtaen. "Hetkine. What?" Ihmettelin. Arvasin oikein? "Mä oon homo" Aleksi sanoi hiljaa. "Oot homo?" Kysyin ihmeissäni. Aleksi nyökkäsi. Mulla vois olla mahikset.
"Mun pitää mennä" Aleksi sanoi ja nousi pöydästä. Nousin perässä ja otin tuon pörröpään kädestä kiinni. "Aleksi oota" sanoin ja Aleksi pysähtyi kääntämättä katsettaan minuun.
"Aleksi se on okei et sä oot homo. Mä oon itekki homo" sanoin. Aleksi käänsi itkuisena katseensa minuun. Voi pientä. "Voi sua Allu. Luuliksä et mä en supporttais sua?" Kysyin halaten Aleksia. "Joo" Aleksi sanoi rintakehääni vasten.
Me ollaan tunnettu vasta alle päivä mut tuntuu et oltais tunnettu jo vuosia.
"Tuu" sanoin aleksille ottaen tuon kädestä kiinni. Lähdin viemään Aleksia olohuoneeseen sohvalle ja Aleksi istui siihen. Aleksi kääriytyi peittoon. Suloisin näky ikinä. "Oot söpö" sanoin lähtien keittiöön.
Laitoin popcorn pussin mikroon ja odotin. Parin minuutin päästä otin pussin pois mikrosta ja kaadoin popparit kulhoon. Otin vielä jääkaapista redbullit ja lähdin olohuoneeseen.
Otin kaukosäätimen käteeni ja käynnistin telkkarin. Menin Netflixiin ja annoin kaukosäätimen allulle. "Sä saat päättää mitä me katotaa" sanoin hymyillen. Aleksi tuli kiinni minuun ja alkoi valita elokuvaa.
--
Elokuvaa oli mennyt joku 20min. Aleksin pää nojasi olkapäätäni vasten. Söpöä. Aleksin kädet oli sylissäni.Pian kuulin tuhinaa vierestäni. No taitaa tää söpö pörröpää jäädä yöksi tänää. Otin Aleksin syliini ja lähdin kantamaan allua kohti yläkertaa.
Laskin Aleksin varovasti sängylleni ja laitoin huoneeni oven kiinni. Otin farkut pois jaloistani mutta pidin hupparin.Menin Aleksin viereen sänkyyn ja vedin peiton meidän päälle. Aleksi tuli minuun kiinni. Söpöä.
Aleksi Kaunisvesi. The most cutest thing in the world<3
--------------------------------------------------------------
Sanoja 322. :3
ESTÁS LEYENDO
Forever Yours // Joleksi
Fanfic✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023