17. "Mun poikaystävä?"

261 20 2
                                    

Joelin Pov:

Olin kävelemässä allulle. Niko oli mennyt Joonakselle. Kiinnostaa tietää miten siellä menee mutta en viitsi alkaa kysellä.

Pian olin Aleksin ovella. Soitin ovikelloa monta kertaa mutta kukaan ei tullut avaamaan. Kuulin sisältä huutoa. Päätin soittaa aleksille.

A: Moii. Jh: Moii. Tulisiksä avaa oven? A: Joo tota voidaaks me mitenkään mennä teille ku tääl on tilanne pääl? Jh: No jooh.
A: Juu mä tuun avaa sen oven nii mennään moikka. 

Nonii vittu sit vaa kotii. Helvetti. Pian Allu tuli ovesta nopeasti ulos ja sulki oven alle sekunnissa.

"Mikäs tilanne siel on pääl" "Mutsi ja faija riitelee ihan helvetisti täl hetkel ja huutaa toisilleen. Sen takii meijän ei kannata olla siel" Aleksi vastasi. Nyökkäsin ja otin allun kädestä kiinni. Allu hymähti. "Alluska tiesikkö sä et sä oot tosi söpö" "No en kyllä tienny. Jolluska tiesikkö sä että oot mulle ihan helvetin tärkeä" "Tiiän. Säkin oot mulle ihan helvetin tärkee" vastasin.
--
Olimme ovellani. Huokaisin ja avasin oven. "JOEL MISSÄ VITUN HELVETISSÄ SÄ OOT OLLU!?" Äitini huusi. Ignoorasin hänet ja potkin kengät pois jaloistani. Aleksi teki saman ja astuimme pois eteisestä. Olimme menossa huoneeseeni kunnes joku vetäisi minut taaksepäin.

"Joel nyt sä kerrot missä sä oot ollu" äitini sanoi korkealla äänensävyllä. "No vittu haluatko kuulla? Ai haluut? No vittu melkein hyppäsin jo kalliolta alas mut Niko tuli hakee mut pois sieltä ja sit olin Nikon luona koska en haluu nähä sua enkä iskää. Noni moro" sanoin ja otin allun kädestä kiinni ja lähdin kohti huonettani Aleksi perässäni. "Kukas toi poika on?" Äitini kysyi. "No vittu en tiiä. Esim vaikka mun poikaystävä? Jos alat valittaa siitä että oon vihdoin löytäny itelleni sen oikeen nii älä puhu mulle kiitos!" Huusin ja vedin Aleksin huoneeseeni ja paiskasin oveni kiinni. Valuin kyseistä ovea vasten lattialle ja painoin pääni polviini. Vihaan äitiä ja isää nykyään.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 300. Öitä kaikki. Kiitos kaikki lukijat ku luette tätä<3

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now