32. Joleksi

276 23 16
                                    

Joelin Pov:

Aleksi nukkui vielä. Olin herännyt jo 1h sitten mutta en viittinyt herättää allua. Katselin puhelintani kunnes Aleksin puhelimeen tuli viesti. Se oli ollilta. (Eli nää nukkuu sillee et Aleksi on seinäpuolella ja Joel sit on sil toisel puolen ja Joelin puolella on yöpöytä jos nyt kukaan tajus mitä selitän). Tiedän etten saisi katsoa toisten viestejä mutta tämän halusin nähdä.

Olli❣️

Olli: Allu mun on pitäny sanoo tää jo aikasemmin mut mä oon aivan helvetin kuses suhun. Mua vituttaa se et sillon nikolla en suostunu enää suutelee sua vaa ajattelin et se satuttais joelia liikaa. Tottakai Joel on ihana eikä sen kuuluis kärsii enempää mut elämässä pitää mennä eteenpäin. Toivon et tykkäät musta takas. Mä kans toivon et tää ei pilaa meijän välei...No mut kuitenki. Mä rakastan sua<3

Luin viestin. Kaduin sitä että luin sen. Kyyneleet puskivat silmistäni. Elämässä muka pitäs mennä eteenpäin. Laskin Aleksin puhelimen yöpöydälle takaisin ja menin kokonaan peiton alle ja purskahdin totaalisesti itkuun.

Aleksin Pov:

Heräsin kun kuulin nyyhkytystä. Huomasin Joelin peiton alla. Tuo näytti pieneltä möykyltä. "Joel kaikki hyvin?" Kysyin. "E-ei" tuo vastasi itkien ja tuli pois peiton alta. Raukka näytti niin itkuiselta ja surulliselta. Vedin tuon halaukseen ja tuo painoi päänsä rintakehääni vasten. "Anteeks. Mä toivon ettet ala huutaa tai mitää mut mä menin kattoo viestin ku Olli laitto sulle viestii. Ja se viesti särki mun sydämen. En ees tiiä miks helvetis se särki mut mut silti se hittas ja lujaa. Mä oon myös pahoillani et sä joudut kestää mua" Joel sanoi itkien. Silitin tuota. "Voi Joel emmä sulle voi olla vihanen. Ja ei sun tarvi pyytää mistään anteeks. Ja mä kestän sua helposti koska mä rakastan sua. Vaikka me ei olla yhes.." sanoin hiljentäen lopun. Sattui sanoa tuo...Se nyt valitettavasti on totta..

"Allu?" Joel sanoi kysyvästi. Tuo oli lopettanut itkemisen. "Ööh joo?" Vastasin. "Haluuksä viel yrittää suhdetta?" Joel kysyi. "TOTTAKAI! Ööh tarkotin siis joo. Mut kunhan sä pystyt oikeesti luottaa muhun ja oot valmis yrittää uudestaan. Haluun et tää on sulle 101% varmasti okei" vastasin. "Sä oot höpsö" Joel sanoi ja veti minut suudelmaan. Liikutimme huuliamme rauhallisesti samaan tahtiin. Tätä mä olin kaivannut.

Erkaannuttuamme suudelmasta päätin ottaa puhelimeni. Avasin minun ja Ollin viestit. Voi perse. Olli tykkää musta.

Olli❣️

Minä: Anteeks Olli mut mä en tykkää susta takasin. Sitä paitsi oon Joelin kaa ja rakastan vaan joelia. Tai tottakai rakastan sua ja jätkii sillee kaveri tavalla mut en sillee. Joel on ainut johon mä oon rakastunu.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 412. Joleksi on palannut<3 No mut joo nyt jos et jaksa kuunnella mun paskaa elämää nii lähe pois tästä luvusta nyt:)

Eli joo mun elämä ei mee taaskaan kovin hyvään suuntaan ja koulu on saanu mun pään aivan sekasin. Mä en pysty keskittymään kouluun ja läksyissä menee aivan helvetisti aikaa mut yritän tälleen öisin kirjottaa näitä lukuja. Huomenna pitäs raahautuu 8 kouluun. Oon ollu täs pari päivää kipeenä. Ahistaa mennä kouluun koska viimeksi ku olin siel nii olin yksin ja mut tönästii seinää päin nii nyt mun kädes on mustelma. Muutenki mua on kiusattu jo tarpeeks. It$emurh@a on tullu harkittuu koska kukaan ei oo auttanu mua mun ongelmien kanssa. No mut tän hetkel mul menee paremmin ku pari päivää sit mut silti paskasti. Toivon et ymmärrätte jos näitä lukuja ei tuu niin aktiivisesti<3 Mä yritän kirjottaa näitä joka päivä jos motivaatio ja aika riittää<3 Kiitos paljon jos luit ja ymmärrät<3 Rakastan teitä kaikkia kiitos ku luette mun tarinoita<3

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now