Aleksin Pov:
"Mistä sä puhut?" Joel kysyi. Joojoo esitä vaa ettet tietäis. "Kato peilistä kaulaas nii hyomaat. Vittu mä luotin suhun ja sä saatanan paska meet pettää mua! Mikä hitto sua vaivaa?" Kysyin lähtien pois. En olisi joelista uskonut. Olin Nikon pihan portilla kunnes kuulin Joelin huutoitkevän. Itseppähän minua petti nii saakoot kärsiä.
Juoksin kotiini ja menin huoneeseeni. Romahdin sängylleni. Kyyneleitä alkoi valua. Miks se teki mulle niin? Tavallaan tuo ei edes sattunut paljoa.
Joelin Pov:
Itkin Nikon eteisen lattialla. Niko oli vieressäni ja yritti rauhoitella minua. "Nyt Joel rauhotu nii kutsutaan Allu tänne ja selvitetään tää homma" "Ei se mua haluu nähä. Se vihaa mua!" Huusin itkien. Sattui aivan helvetisti.
Pian Niko otti minut syliinsä ja kantoi minut sohvalle. Tuo meni laittamaan eteisen oven kiinni ja sen jälkeen tuli luokseni. Niko istui viereeni sohvalle.
"S-saanks mä tulla s-sun syliin?" Kysyin itkien. Niko nyökkäsi jolloin kiipesin tuon syliin ja hautasin pääni Nikon rintakehään. Niko alkoi silitellä hiuksiani. Pian suuri väsymys iski.
Nikon Pov:
Joel oli aivan rikki. Onneksi poika oli nukahtanut. Laskin Joelin varovasti sohvalle makaamaan ja laitoin tuon päälle viltin. Nyt menin keittiöön ja kaivoin puhelimeni taskustani. Soitin allulle.
A=Aleksi N=Niko
N: Mikä hitto sua vaivaa ku et ees voinu kuunnella joelia?
A: Se petti mua.
N: Helvetin idiootti ei se sua pettäny. Jos oisit vaikka kuunnellu joelia nii tietäisit että joel raiskattii eilen ja sen takii se ei vastannu puhelimeen. Mut sinä vaa sit sait Joelin menee ihan rikki. Se kärsii jo tarpeeks. Nyt se onneks nukahti nii sen ei tarvi itkee sun perään.
A: Ei helvetti mä oon tyhmä. Mut emmä voinu tietää et se raiskattii.
N: Tietäisit jos oisit kuunnellu. Mä meen nyt vahtii joelia joten heippa.Lopetin puhelun. Saatoin ehkä olla hieman tyly Aleksia kohtaan. No mutta se ei kuunnellut joelia niin oma vikansa. Menin Joelin luo sohvalle ja asetuin makaamaan tuon viereen. Aloin silittää Joelin takkutukkaa. Raukka kärsii liikaa.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 320. :')
YOU ARE READING
Forever Yours // Joleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw! Saat lukee omalla vastuulla. Tervetuloa lukemaan tätä :D 🥉#joelhokka 10.8.2022 🥇#joelhokka 11.8.2022 🥇#blindchannel 17.8.2022 🥇#ollimatela 12.10.2022 🥈#joelhokka 16.1.2023