34. Onni

262 23 0
                                    

Joelin Pov:

"P-painu helvettiin t-täältä" sanoin. "Voi Joel ku emmä lähe ennenku saan sua, tai joonasta. Sehän on täällä" tuo sanoi. "Vittu joonakseen sä et koske. Tee mulle mitä vaa haluat kunhan et koske joonakseen tai muihinkaa mun kavereihin" sanoin. Tuo hymähti. "Ei muuta ku mennään" onni(sovitaan nyt et se annikan veli oli onni)sanoi ja otti minut olalleen. "Päästä mut helvettiin" sanoin ja aloin itkeä. "Mä haluan ensin seksiä" onni sanoi ja heitti minut sohvalle. Missäköhän iskä on? (Okei sovitaan et joelin faija oli sen jollai frendil eikä jollu tienny)

Onni alkoi riisua vaatteitaan. "Noni alahan riisuu" onni sanoi minulle. Pudistin päätäni itkien. Onni hymähti ja alkoi repiä paitaani pois. Yritin rimpuilla pois mutta onni löi minua vastaan. Tuo sai paitani pois ja seuraavaksi housuni lähtivät boksereita myöten. "L-lopeta" "Pidä vittu turpas kii tai tää sama käy joonakselle" onni sanoi ja asetti kalunsa reijälleni. Pian tuo työntyi sisääni voimalla. Se sattui. Kyyneleet puskivat silmistäni ja onni alkoi suudella minua. Pian tuo siirtyi kaulalleni ja teki fritsuja. "L-LOPETA!" Huusin. "Shh. Tykkäät kuitenkin. Pidä turpa kii" onni sanoi ja tukki suuni kädellään. Itkin. Pian tuo laukesi sisääni huokauksen kera. Tuo virnisti minulle.

"Nyt sä otat multa suihin tai Joonas kärsii" onni sanoi. Nyökkäsi itkien ja menin polvilleni tuon haaroihin. Otin tuon kalun suuhuni itkien ja aloin liikuttaa päätäni ylösalas. Onni otti hiukseni tukistusotteeseen ja ohjasi pääni liikettä. "Mghhm" tuo huokaisi ja laukesi suuhuni. Nielun nesteet itkien ja nousin seisomaan.

"Noni nyt tee mitä haluut. Nähään ens kerralla" onni sanoi minulle ja puki vaatteensa. Pian tuo oli jo häipynyt talostani. Hetkinen. Miten tuo edes pääsi tänne? Itkin edelleen. Istuin lattialla alasti itkien.

"Joel!" Joonas huusi ja juoksi luokseni. "Mitä hittoa sulle on käyny?" Joonas kysyi. "O-onni se r-raiskas mut" vastasin ja pyyhin kyyneleeni. Aloin pukea vaatteitani päälleni. "Miks sä et tullu sanoo mulle mitää?" "Se uhkas tehä saman sulle. Mä en halunnu et sä koet samaa mitä mä" "Joel sä oot ihana mut sun ois pitäny tulla sanoo mulle" "Tiiän.." sanoin hiljaa. "Unohetaa tää juttu ees hetkeks ja mennään nukkuu" sanoin ja ydin kohti huonettani.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 350. Jees mul ois huomen matikan koe ja tuntuu etten osaa mitää:) elämä on edelleen paskaa:))

Forever Yours // JoleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora