29. Pilasin kaiken

223 22 3
                                    

Aleksin Pov:

Olin kotonani. Päässäni pyöri Joel. Miten helvetissä mä pystyin rikkoo sen ihan totaalisesti. Tunnen itteni aivan helvetin paskaks kusipääks. Kyynel valui poskeani pitkin ja tippui piirrustusvihkoni päälle. Katsoin hetken kyseistä vihkoa kunnes avasin sen. Näin piirtämäni kuvan minusta ja joelista. Huokaisin ja otin vihkon ja kynän käteeni. Kävelin sängylleni ja aloin piirtää kuvaa loppuun asti.

Sain kuvan valmiiksi ja vein sen pöydälleni. Katsoin seinälleni. Monien bändijulisteiden seassa pieni osa täynnä kuvia minusta ja joelista. Vittu.

Otin vaatekaapistani Joelin hupparin ja menin sängylleni makaamaan. Halasin Joelin hupparia niin kovaa kun pystyin ja itkin sitä vasten. pilasin kaiken.

Joelin Pov:

Itkin. Olin tullut kotiini. Isäni oli työmatkalla ja Niko oli sukulaisillaan vielä yhden yön. Joonas ja Tommi oli Tommin mökillä ja ollista ei ollut tietoa. Aleksi varmaan oli kotonaan.

Rakastan Aleksia edelleen mutta en pysty luottamaan tuohon. En ole puhunut allulle viikkoon. Olen vain itkenyt päivät. Ei elämässä ole mitään järkeä enää.

Päätin soittaa kitaraani. Hain kitarani telineestä ja otin plektran pöydältäni. Istuin tuolilleni ja laitoin jalan alle jalkatuen.

"Kaikki muuttui niin,
Uskoin sun valheisiin
Tunsin pohjan altani katoavan
Sain kokea kaiken vääryyden,
sisällä hauraan ihmisen
Mietin yksin ikävöiden,
miksi sinua silti vain ajattelen
Näen silmissäin vuotavan kyyneleen
Putoavan mun tyhjään huoneeseen
Ei mikään ei palaa
Ei mikään ei palaa ennalleen" lauloin samaan aikaan kun soitin.

Kyyneleet tulivat silmistäni. Vein kitaran takaisin telineeseen ja laitoin plektrani pöydälle. Lysähdin sängylleni. Katsoin puhelintani. Viesti allulta.

"Voitaisko puhuu"
--------------------------------------------------------------
Sanoja 238. Itken itekki nii sen takii tässä luvussaki itketää. Kiitos vittu 3000 lukijaa<33

Forever Yours // JoleksiWhere stories live. Discover now