Τα κατάφερα...

3.3K 277 4
                                    

Μπορεί όλα μου να είναι σκοτεινά, μπορεί να μην νιώθω τίποτα στο σώμα μου, αλλά η ανακούφιση της μάνας μου, έπειτα απο την απάντηση που τους έδωσε ο γιατρός, με κάνει να αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα.


Γιατρός: Η Μαίρη είναι σκληρό καρύδι. Ενώ οι πιθανότητες δεν ήταν υπέρ της αυτή κατάφερε να αποφύγει τον θάνατο. Βέβαια χρωστάτε και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άνθρωπο που πρόσφερε αίμα για την κόρη σας. Χωρίς αυτόν τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα.


Ώπα ώπα ποιος έδωσε αίμα για εμένα? Για ποιο λόγο συνεχίζω να μην αισθάνομαι τίποτα και να μην βλέπω?


Μπαίνοντας μέσα ο γιατρός είπε στον βοηθό του να με οδηγήσουν στο δωμάτιο καθώς είχα ξεπεράσει τον κίνδυνο.


Με έντυσαν και με μετέφεραν στο δωμάτιο.


Το πρώτο πράγμα που έγινε ενώ με έβαλαν στο δωμάτιο ήταν να μου πιάσει το χέρι η μάνα μου να μου ψιθυρίσει στο αυτί ότι τα κατάφερα. Τα κατάφερα.


Ύστερα ο γιατρός της ειδοποίησε ότι βρίσκομαι σε μια ουδέτερη κατάσταση όπου δεν αισθάνομαι το σώμα μου. Δεν είναι όμως τίποτα. Μέχρι το επόμενο 24ωρο θα έχω ξυπνήσει και θα είμαι μια χαρά.


Οι υπόλοιποι είναι κάτω και πίνουν καφέ. Μόλις τώρα μπήκαν μέσα στο δωμάτιο ο Πάνος με την Καλλιόπη ενώ μαζί τους είναι και ο Κώστας, το αγόρι της Καλλιόπης, ο αδερφός του Paul.


Την επόμενη μέρα είδα το φως της μέρας, ένοιωθα το σώμα μου και μπορούσα να σηκωθώ. Σερβιρίστηκα πρωινό και αμέσως ήρθε στο δωμάτιο η Καλλιόπη με τον Κώστα. Την ρώτησα τι έγινε όλες αυτές τις μέρες. Αφού μου τα εξήγησε όλα ήθελα να δω τον Πάνο.


Εγώ: Που είναι ο Πάνος?

Καλλιόπη: Έρχεται σε λίγο. Θα έρθει και ο άλλος.

Εγώ: Ποιος άλλος?

Καλλιόπη: Ο Paul. Αυτός έδωσε αίμα για σένα. Μην του μιλήσεις απότομα.

Εγώ: Μην στεναχωριέσαι.


Εκείνη την ώρα μπαίνει ο Πάνος φανερά ανανεωμένος. Φορώντας ένα κολλητό τζιν, μπλέ κοντομάνικη μπλούζα και μια γκρι ζακέτα που του την είχα πάρει εγώ.


Πάνος: Που είσαι ρε θηρίο?

Χαμογελάει και απευθύνετε σε μένα.


Εγώ: Έλα ρε Πάνο μην με πειράζεις.

Πάνος: αχου το μωρέ.


Μου δίνει ένα φιλί και μου προσφέρει μια ανθοδέσμη λουλούδια με κόκκινα τριαντάφυλλα.


Εγώ: Ευχαριστώ πολύ και για το λουλουδικό και για όλα Πάνο. Σε ευχαριστώ πραγματικά.

Πάνος: Ήμουν υποχρεωμένος να το κάνω αλλιώς οι δικοί σου θα λέγαν ότι δεν σε προσέχω.

Καλλιόπη: Φτάνει με τα μέλια σας. Αρκετά.

Πάνος: Γιατί ζηλεύεις? Μια χαρά έχεις το ταίρι σου εκεί.

Καλλιόπη: Και εμείς αγαπήσαμε αλλά δεν κάναμε και έτσι.


Απο ώρα σε ώρα θα έρθει και ο Paul. Τι θα του πώ? Πως θα αντιδράσω?




Ανεπίδεκτη μαθήσεως.Место, где живут истории. Откройте их для себя