Η ημέρα του γάμου (part 3)

4.1K 274 18
                                    

Σε τέσσερις ώρες απο τώρα όλα τελειώνουν. Ο Paul αλλάζει σελίδα στη ζωή του, παντρεύεται την Φωτεινή και κάνει μια νέα οικογένεια. Εγώ, απο την άλλη, προσπαθώ να δώσω ένα τέλος σε ό,τι υπάρχει μεταξύ εμού και του Paul, απο εδώ και στο εξής μόνο ο Πάνος για μένα.


Όπου να'ναι η Καλλιόπη με τα κορίτσια θα έρθουν απο το χωριό.


Εγώ: Πάνο ντύσου σιγά-σιγά εσύ γιατί σε λίγο έρχονται τα κορίτσια.


Πάνος: Τι θα βάλω?


Εγώ: Τι είμαι εγώ? Η προσωπική σου στυλίστρια?


Πάνος: Αφού ξέρεις τι λένε. Πίσω απο κάθε επιτυχημένο άνδρα κρύβεται μια πανέξυπνη και πανέμορφη και...


Εγώ: Ναι, ναι με έπεισες. Λοιπόν για να δούμε... Θα βάλεις αυτό το μπεζ παντελόνι, το άσπρο σου πουκάμισο με τυλιγμένα μανίκια και την μαύρη σου γραβάτα.


Πάνος: Παπούτσια?


Εγώ: Θα πας με τις σαγιονάρες!!!! Αυτά τα μαύρα θα βάλεις για να ταιριάζουν με την γραβάτα. Κουκλί κουκλί θα σε κάνω πάλι.


Πάνος: Τι θα βάλεις εσύ?


Εγώ: Θα δεις....


Την συζήτησή μας διακόπτει η Ελένη.


Εγώ: Έλα Ελένη.


Ελένη: Εμείς σε πέντε λεπτά είμαστε στο σπίτι, να ξέρεις.


Εγώ: ΟΚ ελάτε.


Κλείνοντας το τηλέφωνο κατευθύνω γρήγορα γρήγορα τον Πάνο στο δωμάτιο για να ντυθεί, αλλά απο την βιασύνη του πέφτει.


Εγώ: ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑ έλα σήκω γρήγορα.


Αυτός με τραβάει και πέφτω μαζί του. Με κοιτάει και μου δίνει ένα παθιασμένο φιλί.


Έπειτα τον σηκώνω και τον πάω στο δωμάτιο για να ντυθεί.


Κλείνοντας την πόρτα του δωματίου χτυπάει το κουδούνι. Ήταν τα κορίτσια.


Ανεπίδεκτη μαθήσεως.Where stories live. Discover now