Η κρυμμένη αλήθεια.

11K 474 2
                                    

Ο Χαράλαμπος, ο αδερφός του Γιώργου, μας έφερε μια νέα είδηση που πάθαμε σοκ. "Ο σύλλογος θα επαναλειτουργήσει μετά απο 47 χρόνια" μας είπε και αμέσως ήρθαν στο μυαλό μας τα λόγια που ακριβώς πριν 10 λεπτά συζητούσαμε!

Ο σύλλογος του χωριού κάποτε ήταν και η ζωή του. Απο αυτόν πήγαζε όλη η ζωντάνια και εξαιτίας αυτού το χωριό μας ήταν ξακουστό. Αλλά ένα αναπάντεχο γεγονός έμελλε να γίνει η αιτία που έκλεισε για τόσο αρκετό καιρό.

Υπήρχαν δυο εκδοχές, η πρώτη υποστίριζε ότι μια μέρα και καθώς στο σύλλογο τα παιδιά είχαν μάθημα ραπτικής, ένα κορίτσι βιάστηκε απο ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου μπροστά στα μάτια των άλλων παιδιών. Μόνο αυτά γνωρίζουν τι ακριβώς έγινε και αν όντως βιάστηκε.

Η άλλη εκδοχή λέει πως στο χωριό υπήρχε μια γυναίκα η οποία για κάποιο λόγο δεν μπορούσε να κάνει παιδιά για αυτό και ήταν ανύπαντρη. Όμως μετά απο πολύ καιρό και εντελώς ξαφνικά κατάφερε να τεκνοποιήσει. Όλοι τότε άρχιζαν να την κατακρίνουν για αυτό το γεγονός γιατί θεώρησαν ότι το παιδί είναι ενός παντρεμένου.

Η γυναίκα αυτή άρχιζε να τρελαίνεται και να παίρνει χάπια, ώσπου την μέρα που δυο άνδρες την απήγαγαν και την κλείδωσαν μέσα στην τουαλέτα του συλλόγου, η οποία βρίσκεται εκτός τους κτηρίου. Αφού την βίασαν την κλείδωσαν στην τουαλέτα και εκτός αυτού έβαλαν και τρεις οχιές στην τουαλέτα. Ο λόγος που ο σύλλογος έκλεισε σύμφωνα με αυτή την άποψη είμαι πως οι δυο άνδρες που διέπραξαν αυτό το έγκλημα  ήταν μέλη του συλλόγου.

Σήμερα, μετά απο 47 χρόνια, πέντε απο τα παιδιά που βρίσκονταν στο σύλλογο τότε, αποφάσισαν να βάλουν ξανά σε λειτουργία τον σύλλογο και να λύσουν το θέμα που είχε τεθεί.

Ενω λοιπόν άνοιξαν τον σύλλογο και ετοίμασαν ό,τι χαρτιά χρειάζοταν, η Μαίρη και ο Γιώργος προσπάθησαν να τρυπώσουν στο κτήριο ή έστω να παρακολουθούν απο το παράθυρο.

Μετά απο λίγη ώρα η συζήτηση πήγε στο λόγο που έκλεισε ο σύλλογος τότε. Το είπαν καθαρά!!! "Αυτός ευθύνεται για όλα, αυτός ο αλήτης."  Κοιταχτήκαμε περίεργα με τον Γιώργο και περιμένα την συνέχεια. Ένας απο τους πέντε πήρε τον λόγο και είπε "Δεν θα τον συγχωρήσω ποτέ! Σκότωσε την ίδια του την κόρη! Δεν θέλω να τον αντικρίσω ποτέ μου. Ο αλήτης!!!"

Μάθαμε την αλήθεια. Αν είναι δυνατόν. Ο ίδιος ο πρόεδρος. Ο πρόεδρος του συλλόγου σκότωσε την ίδια του την κόρη μέσα στον χώρο του συλλόγου και ενω αυτή βρισκόταν με άλλα δυο παιδιά και έπαιζαν επιτραπέζια παιχνίδια. Ο ένας εκ των οποίων είναι και αυτός που μίλησε. Ο λόγος που το έκανε άγνωστος.

Αφού λοιπόν έχουμε σοκαριστεί φεύγουμε για να πάμε στα σπίτια μας, η ώρα είχε πάει μόλις 13.00 το μεσημέρι. Παράλληλα οι πέντε άνθρωποι που επαναλειτούργησαν τον σύλλογο ετοίμαζαν αφίσες για να καλέσουν όλα τα παιδιά προκειμένου να αποφασίσουν τις δραστηριότητες του συλλόγου.

Μια νέα εποχή για το χωριό μόλις είχε ξεκινήσει!!!

Facebook : Maria Gimnopoulou
Instagram: @maria_gimos

Ανεπίδεκτη μαθήσεως.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora