Η Καλλιόπη πήρε τηλέφωνο τον Κώστα για να μάθει τι ακριβώς έγινε και έφυγε έτσι ξαφνικά απο το μαγαζί με τον Paul αλλά όταν τηλεφώνησε έμαθε κάτι σοκαριατικό.
Εγώ: Θα πεις τι έγινε? Ανησυχώ.
Καλλιόπη: Οκ ερχόμαστε σε λίγο απο εκεί.
Λέει και κλείνει το τηλέφωνο.
Καλλιόπη: Σήκω και ετοιμάσου γρήγορα φεύγουμε.
Εγώ: Που πάμε, πες μου τι έγινε.
Καλλιόπη: Ο Paul και ο Κώστας αφότου έφυγαν απο το μαγαζί έπαθαν ένα ατύχημα.
Εγώ: Και που είναι τώρα?
Καλλιόπη: Πήγαν στο νοσοκομείο αλλά τώρα τους πήγαν στο σπίτι του Paul.
Εγώ: Κάτσε κάτσε, πήρες τον Κώστα και σου τα είπε όλα αυτά?
Καλλιόπη: Δεν μίλησα με τον Κώστα, η Φωτεινή το σήκωσε. Αυτή είναι εκεί και μου είπε τι έγινε.
Παντού αυτή μπροστά μου.
Καλλιόπη: Σήκω πάμε εκεί τώρα.
Εγώ: Καλλιόπη είναι 4 η ώρα τα ξηνερώματα που θα πάμε τέτοια ώρα και πως θα πάμε? Εξάλλου είναι αυτή εκεί.
Καλλιόπη: Άσε τους εγωισμούς σου και πάμε τώρα αμέσως. Θα πω τον Πάνω να έρθει να μας πάρει.
Ο Πάνος είναι ο ξάδερφος της Καλλιόπης ο οποίος μένει στο άλλο τετράγωνο απο το σπίτι μου.
Εγώ: Θα το ξυπνήσεις το παιδί τέτοια ώρα. Θα πάμε αύριο.
Καλλιόπη: Εγώ θα πάω. Εσύ αν θες κάτσε εδώ.
Εγώ: Και θα με αφήσεις μόνη μου? Ούτε καν, κάτσε έρχομαι.
Η Καλλιόπη πήρε τον Πάνο και τον είπε να έρθει να μας πάρει. Αυτός σε δέκα λεπτά ήταν έξω απο το σπίτι. Κατεβήκαμε κάτω και μπήκαμε στο αμάξι του.
Πάνος: Τι έγινε ρε κορίτσι βραδυάτικα που πάμε.
Καλλιόπη: Ξεκίνα γρήγορα. Θα σου πω που πάμε.
Η Καλλιόπη ήταν τόσο σοκαρισμένη και φοβισμένη για τον Κώστα που δεν έβλεπε την ώρα να πάει να τον δει. Εγώ εντάξει, ναι μεν ανησύχησα και για τους δυο αλλά εφόσον ήταν η Φωτεινή εκεί δεν χρειάζεται να πάμε. Δεν θέλω να γίνομαι βάρος σε κανέναν τέτοιες περιπτώσεις.
Φτάσαμε έξω απο το σπίτι του Paul και η Καλλιόπη πηδώντας πέντε πέντε τα σκαλοπάτια μπήκε μέσα για να πάει να βρεί τον Κώστα. Ενώ απο πίσω ακολουθούσαμε εγώ και ο Πάνος.
Και οι δυο ήταν σωριασμένοι σε δυο κρεβάτια και κοιμόντουσαν. Ο Κώστας είχε δεμένο το κεφάλι του και το χέρι του. Ο άλλος ο αναίσθητος τίποτα δεν έπαθε. Είχε χτυπήσει απλώς το πόδι του και λίγο το χέρι του.
Η Καλλιόπη φώναξε την Φωτεινή για να ρωτήσει σε τι κατάσταση βρίσκονται.
Φωτεινή: Είναι πολύ καλύτερα τώρα, ευτυχώς δεν έπαθαν κάτι σοβαρό.
Καλλιόπη: Πως το έπαθαν το ατύχημα?
Φωτεινή: Ο Paul έχασε τον έλεγχο καθώς οδηγούσε και βγήκε απο το δρόμο.
Μόλις τώρα ξύπνησαν τα καμάρια με ένα ύφος γεμάτο λύπηση.
TO BE CONTINUE...
ESTÁS LEYENDO
Ανεπίδεκτη μαθήσεως.
RomanceΈνα νεαρό κορίτσι που φοιτά σε ένα λύκειο της περιοχής της ερωτεύεται το βλέμμα του καθηγητή της και τότε όλα ανατρέπονται. Είναι ηθικό ή όχι? Τι θα πει η κοινωνία? Πρέπει η δεν πρέπει?