Hepinize merhabaa...
Keyifli okumalar dilerim.
Sizleri seviyorum ❤️
. . . . .
Ahmet Kaya, Acılara Tutunmak
Pencerenin kenarında durmuş öylece Viran'ı bekliyordum. Serhat'a bir şey yapması mühim değildi. Benim endişelendiğim şey, Viran'a zarar gelecek olmasıydı.
Serhat ile hiçbir zaman düzgün bir abi kardeş ilişkimiz olmamıştı. On altı yaşımdan önce de aynıydı durumlar. Serhat hep dışarı çıkar, eve çok nadir gelirdi. Mardin'de ne kadar belalı tip varsa hepsini tanırdı, bilirdi. Anne ve babamla da durumlar aynıydı aslında. Babam, abim her ne yaparsa yapsın onu affederdi. Erkek çocuk ayrımcılığı yapılan bir evde büyümüştüm. Ben her işten anlar, yapardım ama Serhat hiçbir şey yapmazdı. Bütün bunlar yetmiyormuş gibi bir de onun yüzünden azar işitirdim.
Serhat bu sefer azar işitmeme neden olmamıştı. Hayatımı değiştirecek kadar ciddi bir duruma neden olmuştu. Mardin'in en büyük aşiretinin ağası Azad Şahmaran'ın tek kız çocuğunu kaçırmıştı sonuçta. Bunun elbette bir bedeli olacaktı. Beni resmen yem olarak kullanmıştı. Serhat beni düşünmemiş, aşireti bile bile beni buraya atmıştı.
Ben Serhat'ın yerinde olsaydım Dila'nın ailesi ile konuşmayı tercih ederdim. Elbette hiçbir şey, bana bunu yapmaya reva gördüğünü desteklemezdi ama en azından kabul etmediler, mecbur kaldılar derdim. Şahmaranlar elbette en başta reddederlerdi. Koskoca aşiretti sonuçta. Tek kızlarını bizim gibi bir aileye gelin vermek istememeleri doğaldı. Ama garantisi yoktu. Belki de kabul edeceklerdi...
Derin bir nefes aldığımda okumakta olduğum kitaba yeniden döndüm ve satırları okumaya devam ettim.
Bir anda ne olduğunu anlamamıştım ama kasıklarımdan kadınlığıma süzülen bir sıvı hissetmiştim. Şaşkınca kaşlarımı çattığımda kitabın arasına ayracı koydum ve hızlıca yerimden kalkıp banyoya ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON AĞIT
General FictionKüçük bir kız olan Lorin Kalender ve Mardin'in büyük bir aşiretinin ağasının oğlu Viran Şahmaran... Berdel yüzünden iki ailenin de tüm hayatı değişmişti. Henüz küçük olan Lorin kendisini bir anda büyük bir konağın avlusunda buluvermişti. Viran ise t...