6.Bölüm

42.4K 1.6K 232
                                    

Öncelikle zorlanarak yazdığım bir bölüm oldu. Keyifle yazdığımı ya da keyifle okumanızı söylemeyeceğim. Ülkemizde maalesef hâlâ Lorin gibi "Çocuk" yaşında bu muameleye maruz kalan kızlar var. Lorin sadece bir kurgusal karakter ama gerçeğini de görmek mümkün. Burada içine aşk ekleyip yazıyoruz, "En azından onu koruyan ve seven bir adamla evli." diyebiliyoruz ama gerçek hayatta böyle değil ve gerçek hayatta da bu durumun "Pedofili ve yobazlık"tan başka bir şey olmadığını belirtmek isterim. Bunu yapan da apaçık şerefsizdir bana göre. Tamam, töre gibi toplumsal değerler var. Onlara asla laf etmiyorum ama tutup da daha reşit olmayan bir kızı sırf "Namus" uğruna yaşça büyük birisi ile evlendirmek alçaklıktır. Bu fikirlerime katılmayan varsa lütfen beni takipten çıksın ve kitabı da kütüphaneden silsinler.

Ve bir şey daha söylemek istiyorum, "KADINLAR NAMUS BEKÇİSİ DEĞİLDİR. SİZİN SAÇMA SAPAN NAMUS BEKÇİLİĞİNİZ YÜZÜNDEN DE HAYATLARI KARARTILMAYA MAHKUM DEĞİLDİR."
______________________
(Bölüm kelime olarak kısa olabilir ama anlayana uzun ve zor bir bölüm.) _________________________________

DÜĞÜN GÜNÜ / 2020

Gözlerimdeki yaşlar bir an olsun hafiflemezken, bir an olsun durmazken bir odanın içinde öylece duruyordum. Yatağın üzerinde uzanmıştım ve bacaklarımı da karnıma çekmiştim. Öylece ağlıyordum çünkü elimden başka bir şey gelmiyordu.

İznim yoktu razı gelmeye.

Hayatımı karartacaklardı.

Odanın kapısı yavaşça açıldı ve ardından geri kapatıldı. Odanın içine birisi girmişti ama gözlerim kapalı olduğundan kimin girdiğini göremiyordum. "Lorin." dedi, o ses. Annemin sesi. "Lorin, kurban olayım yapma böyle. Bir şey yapamıyorum, elimden hiçbir şey gelmiyor kızım. Özür dilerim Lorin'im, sana yardım edemiyorum."

SON AĞIT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin