20.Bölüm

26K 1.3K 72
                                    

Hepinize merhaba.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı
lütfen unutmayınız.

Sizleri seviyorum.

Keyifli okumalar dilerim.

Keyifli okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

. . . . .

Ahmet Kaya - Karar Vermek Zor

Mardin'in birçok hikâyesi vardı aslında. Lorin ve Viran'ın hikâyesi de onlardan sadece birisiydi.

Henüz küçük yaşta hayatı öğrenmişti Lorin. Babasının evinden bir töre uğruna kopmuş ve kendisini hiç bilmediği bambaşka bir evde bulmuştu. Koskoca aşiretin ağasının eviydi sonuçta bu ev.

Şahmaran Konağı.

Kaderi güzel olmasa da yanında olan kişi güzeldi en azından diye düşünürdü Lorin hep. Viran Şahmaran, Lorin'e kıyamayıp her dediğini yapıyor ve daha fazla üzülmesin diye çabalıyordu bu konakta. Ona iyi bir eş olmaya çalışıyor, kendisini yalnız ve kötü hissetmemesi için hep yanında oluyordu.

Başarılı da oluyordu aslında. Her ânında yanında olmuştu Lorin'in. On birinci sınıfı bile yarıda kalmıştı kızın. Viran, Lorin sırf mezun olabilsin diye bir buçuk sene boyunca onu derslerine çalıştırmıştı. Ona hem öğretmen, hem eş, hem de arkadaş olmuştu bu süreçte. Yalnızca ders konusunda değil, diğer konularda da her daim yanında olmuştu küçük kızın. Onu herkesten korumuş, edilen onca lafa rağmen hep karısının yanında durmaya devam etmişti.

Yeminini de tutmuştu iki yıl boyunca Viran Şahmaran. Yemin etmişti kıza defalarca... Yemin etmişti ona dokunmayacağına, ondan bir şey beklemeyeceğine, ona hiçbir zarar vermeyeceğine... Tutmuştu Viran Şahmaran sözünü. Ne dokunmuş, ne kötü söz söylemiş, ne de zarar vermişti küçük karısına. Ama bir yemin ettirmişti kıza... Kız da o yemini tutmuştu...

"Söz ver bana." dedi Viran Şahmaran. "Kendini ne zaman kötü hissedersen, ne bileyim güvenecek bir yer istersen kollarıma gel Lorin. Sözüm sözdür, sana hiçbir şekilde dokunmam ama bir sarılmayı da bana çok görme. Ben seni herkesten ve her şeyden korkmak adına kabul ettim. Kocan olarak da her ânında yanında olmak en doğal hakkım. Söz ver bana, kendini ne zaman kötü hissedersen yanıma geleceksin. Yoksa hiçbir şekilde yapamayacağını ikimiz de biliyoruz. Bana güven, beni sevmeye çalış. Emin ol, her şey böyle daha da kolay olacak."

"Söz." dedi Lorin Kalender. "Ben sözümü her daim tutarım Viran Ağa. Asıl sözünü tutması gereken kişi sensin. Yemin ettin. Benden hiçbir şey beklemeyeceksin."

SON AĞIT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin