Hepinize merhaba.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
Keyifli okumalar dilerim.
_____
Gözlerimi açtığımda etrafıma bakındım ve odanın boş olduğunu gördüm. Üzerim hâlâ çıplaktı ve bir an önce duş alıp üzerimi giyinmek istiyordum. Viran yanımda yoktu. Dün gece sorduğum sorudan dolayı bana kızgın ya da dargındı. Bu kadar büyütülecek ne vardı çok merak ediyordum. Sonuçta biz evliydik ve kocamın geçmişini merak ediyordum.
Yataktan kalktığımda odanın içindeki banyoya ilerledim ve hızlıca işlerimi halledip banyodan çıktım. Odaya girdiğimde ise getirdiğim kıyafetlerden birkaç parça alarak üzerime giydim. Saçlarımı taradığımda ise odada saç kurutma makinesi bulamadığımdan dolayı ıslak saçlarla dışarı çıkmak zorunda kalmıştım.
Etrafı incelemeye başladığımda en sonunda Viran'ı görebilmiştim. Avluda oturuyordu ve telefonu ile ilgileniyordu. Merdivenlerden inmeye başladığımda kafasını hafifçe kaldırıp bana baktı ve daha sonrasında yeniden telefonuna döndü. Aşağı indiğimde ise yanına ilerlemeye başladım. Telefondan bakışlarını çekip bana baktığında birkaç saniye gözlerime bakmış ve ardından ıslak saçlarıma bakmıştı.
"Günaydın." dedim ve yanına oturdum.
"Günaydın." dedi, mesafeli bir sesle. "Saçlarını neden kurutmadın? Hasta olacaksın."
"Saç kurutma makinesi yoktu."
"Abimlerin odasına baksaydın o zaman." dedi. Kafamı iki yana salladım. "Ayıp olur, olmaz. Girmem onların haberi olmadan oraya. Hem, hava sıcak sayılır. Kurur hemen."
"İyi." dedi ve yerinden kalktı. Bakışlarım ondaydı. Niye soğuk davranmak zorundaydı?
"Hâlâ soğuk musun bana?" diye sordum. "Viran bu kadar büyütülecek bir şey yok ortada. Niye işleri çıkmaza sokmaya uğraşıyorsun? Karın değil miyim ben senin? Bilmeye hakkım yok mu geçmişini?"
"Cevabını aldın zaten, Lorin." dedi. "Daha fazla konuşmayalım ve sakince bir gün geçirelim. Abimle konuştum az önce, kahvaltıyı beraber yapacağız."
"Tamam, yaparız." dedim. "O zaman çantamı alayım." diyerek oturduğum yerden kalktım. Viran kafasını salladığında evin kapısına doğru ilerlemeye başladı. Hızlıca yukarı çıkıp çantamı ve telefonumu aldım. Aşağı indiğimde evin büyük kapısını ittirerek açtım ve karşımda Viran'ı gördüm.
Arabanın içine bindiğinde ben de kendi yerime geçmiştim. Arabayı bekletmeden çalıştırdığında arkama yaslandım ve dışarıyı seyretmeye başladım.
"O saçları kurutmamız lazım." dedi, Viran. Kafamı yana çevirdim ve ona baktım. "İleride alışveriş merkezi var. Saç kurutma makinesi alalım."
"Yok artık!" dedim, şaşkınca. "Saçmalama Viran. Kurur zaten bir süre sonra."
"Bir süre kurumasını beklersek günlerini yatakta geçirirsin, Lorin. Sanki bilmiyoruz senin hastalığının ne kadar pis olduğunu. Güzelce alalım, kurutalım işte. İtiraz istemiyorum." dedi.
Viran'la tartışmaya girersem sonucunda her türlü kaybedeceğimi biliyordum. Uzatmadan kafamı olumlu anlamda salladım ve yine önüme döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON AĞIT
General FictionKüçük bir kız olan Lorin Kalender ve Mardin'in büyük bir aşiretinin ağasının oğlu Viran Şahmaran... Berdel yüzünden iki ailenin de tüm hayatı değişmişti. Henüz küçük olan Lorin kendisini bir anda büyük bir konağın avlusunda buluvermişti. Viran ise t...