on iki

10.4K 283 30
                                    

Siz: Şaka mı bu?

Pezwnk: Bir sorun mu oldu efendim?

Pezwnk: Gerçi olsa neden talep ettiğim paranın on katını atasınız ki?

Siz: Asansöre binene kadar fark etmedim.

Siz: Yüzüm, gözüm her yerim mosmor.

Siz: Tamam, dün gece izin verdim bazı şeylere. Kısıtlamadım onu ama benim bir hayatım var, beyefendi.

Siz: Onu neden bu kadar ileri gitmemesi konusunda uyarmadınız?

Pezwnk: Ha, iz...

Pezwnk: Kendisi biraz agresifti dün.

Pezwnk: Sizden mi çıkarmış acısını?

Pezwnk: Ben ona kızarım, siz hiç merak etmeyin. İsterseniz para iadesi de yapabilirim.

Pezwnk: Allah'ım ne olur istemesin 🙏
•Gönderilmedi

Siz: Para değil sorun.

Siz: Bakın dışarı çıktığım saniye tanımadığım beş kişi yanıma geldi, "sana bunu hangi cani yaptı" diye sordu.

Siz: Yirmi kişi bir araya gelse bu kadar sert dövemezdi beni, menajer bey.

Pezwnk: Seks yapmayı öğrenmek istediniz. Bakın, nelerden hoşlanmadığınızı gördünüz.

Pezwnk: Bence bunu bir deneyim olarak kabul etmeli, yolunuza devam etmelisiniz.

Siz | Yazıyor...

Pezwnk: Hadi ama Tuana Hanım.

Pezwnk: Dün beş saat odada kaldınız.

Pezwnk: İçeriye müdahale edebilme gibi bir şansım yoktu. Takdir edersiniz ki odanıza kamera yerleştirmedim.

Pezwnk: Gerçi o karanlıkta siz birbirinizi görememişsinizdir kamera koysam sizi nasıl görecektik? Bendeki de soru.

Siz: Sahi,

Siz: Camlara kaç kat siyah perde çektiniz?

Pezwnk: İnanın orada sadece perde yoktu.

Pezwnk: O oda için servet harcadım ama değdi, müşteri memnuniyeti çok önemli bizim için.

Pezwnk: Bu arada genel olarak herkese soruyoruz, size de sormak durumundayım.

Pezwnk: Yüzde kaç memnun kaldınız?

Siz: İlk başlarda aklı başka yerdeydi.

Siz: Oradan bir %5 kırdım.

Siz: Sonrası güzeldi ama, tam veriyorum.

Siz: Bu arada aklıma çok geç geldi ama kendisi dün gece prezervatif kullanmadı?

Pezwnk: Nasıl kullanmadı?

Siz: O an sormak aklıma gelmedi.

Siz: Sabah uyanınca fark ettim.

Siz: Doğum kontrol hapı aldım.

Pezwnk: Yanında yoktur.

Pezwnk: Yoksa kesin kullanırdı.

Siz: Bir dahakine ben yedek olarak çantama bir kutu alır atarım. Ne olur ne olmaz.

Pezwnk: Bir dahakine?

Siz: Seks kavramını tek gecede öğrenemem ya? Tecrübe istiyorum dedim, size.

Pezwnk: Anladım.

Pezwnk: İyi o zaman, ben istediğinizde tekrar ayarlarım.

Siz: Ben istediğimde değilde o istediğinde olsun mümkünse.

Siz: Güne o karar vermeyince kafasını tam olaya veremiyor. Başlangıçta epey bir zorluyor insanı.

Pezwnk: Şahsen ondan memnun olmayan ilk müşterimizsiniz, efendim.

Siz: Memnun değilim demedim.

Siz: Sadece daha kusursuz hâle getirilebilir diyorum ve bunu istiyorum.

üvey abi | texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin