Ekin'ciğim: Birkaç gecedir barda yoksun?
Siz: Kafa dinlemek istedim.
Ekin'ciğim: Kafanı şişirdiğimi bilmiyordum..
Siz: Sen değil müzik şişiyor kafamı.
Siz: Yoksa biliyorsun,
Siz: Bu hayatta en sevdiğim ses senin sesin, Ekin.
Ekin'ciğim: Aşk itirafı gibi oldu.
Siz: Saçmalama, arkadaşız.
Siz: Benden şüphe etmeni istemem.
Ekin'ciğim: Etmiyorum, sadece...
Siz: Sadece ne?
Ekin'ciğim: Çağlar geçenlerde sarhoş olup, önce seni sonra beni işaret etmişti hatırlıyor musun? Kalp işareti de yapmıştı.
Ekin'ciğim: "Tuana'yı nasıl görmüyorsun lan!" deyip boğazıma da yapışmıştı.
Siz: Hatırlıyorum, sarhoştu.
Ekin'ciğim: Dün gece de sarhoştu ve yine yakama yapıştı, Tuana.
Ekin'ciğim: Yumruk attı.
Ekin'ciğim: Yine aynı şeyleri zırvaladı.
Ekin'ciğim: "Onca iltifatı duvara söylese, duvar insan olup Tuana'ya karşılık verirdi piç herif!" dedi.
Siz | Yazıyor...
Ekin'ciğim: Daha net olayım, yoksa sen yine aynı şeylerden bahsedeceksin.
Ekin'ciğim: Bu konuyu artık geçiştirmeni istemiyorum.
Ekin'ciğim: Benden mi hoşlanıyorsun?
Siz: Hayır.
Ekin'ciğim: Peki, son sorum.
Ekin'ciğim: Bundan birkaç yıl önce ilk tanıştığımız zamanlar yakındığım konuyu hatırlıyor musun?
Siz: Arkadaşlarım bana açılınca kendimi bok gibi hissediyorum demiştin.
Ekin'ciğim: Hatırlıyorsun...
Siz: Sana açılmamı istemezsin.
Ekin'ciğim: Bunu çirkin olduğun için vs istemiyor değilim. Sadece, arkadaşız. Arkadaşlarımla o tür şeyler düşünmek hoşuma gitmiyor.
Siz: Sana hiçbir zaman açılmayacağım.
Ekin'ciğim: Duygularından kurtulabilecek misin bari? Buna inanıyor musun?
Siz: Kurtulmamı mı istiyorsun?
Ekin'ciğim: Kurtulmazsan çok kırılırsın.
•SilindiEkin'ciğim: Çağlar'dan daha fazla dayak yememek için, evet.
Siz: İlk yazdığını da okudum.
Siz: Ve şey, doğrusunu söylemek gerekirse yıllardır beni kırmamaya çalışıyorsun. Gözümün içine bakıyorsun.
Siz: Birlikte çok güzel zamanlar da geçirdik.
Siz: Lisede ne zaman biri canımı sıksa akşamına beni yurttan kaçırırdın, hoşuma giderdi.
Siz: Hep yanımdaydın.
Siz: Bir kavgaya karıştığımızda kaçarken elimi tutardın, içim yumuş yumuş olurdu.
Siz: Sen "umarım polislik olmayız" diye düşünürken ben ellerimize bakardım.
Siz: Sevgililerin canımı sıktığı saniye onlara yol verirdin ve bana "onun adına özür dilerim. söz veriyorum bir daha görmeyeceksin" derdin.
Ekin'ciğim | Yazıyor...
Siz: Hatırlıyor musun bir keresinde bana erkek arkadaş yapmamı söylemiştin, yapmıştım.
Siz: Ertesi gün gelip "bunu hiç gözüm tutmadı" dediğinde ise kıskandığını fark etmiştim.
Siz: Söylesene, Ekin.
Siz: Sana aşık olmam için elinden geleni yaptıktan sonra nasıl vazgeç diyebiliyorsun? | görüldü