kırk dört

7.2K 232 21
                                    

Saat 19.47

Aynadan dekolteli saten siyah geceliğime uzun uzun baktım. Siyah saçlarımı daha dakikalar önce düzleştirmiştim. Omuzlarımdan aşağıya doğru salınan saçlarım sırt dekoltemi bir hâyli kapatıyordu muhtemelen. Dudaklarıma sürdüğüm ruja kaydı dikkatim.

Fazla kırmızıydı.

Ben neden bu kadar özenmiştim ki?

Makyaj masasından temizleme suyunu alıp pamuğa döktüm. Dudaklarımın üstüne götürdüğüm pamukla bütün boyayı çıkarttım sertçe. Birkaç hamle de çoğunluğu çıktı.

Tekrar aynaya baktığımda bu sefer geceliğimde abartı geldi gözüme. Tam şu an üç saat sonrası için kendim olmak istediğime karar verdim.

Tabureyi geri itip ayağa kalktım. Giyinme dolabıma ilerledim. Kapakları açıktı. Sayısız gecelik denediğim için doğrusunu bulunca kapatmayı unutmuş olmalıydım.

Eğilip el yordamıyla rahat bir şeyler bulmaya çalıştım. Sonuçta 20 yıllık kocam değildi gelen ve onu etkilemek zorunda değildim. Elime gelen bir diğer gecelikle somurttum.

"Normal bir pijamam yok..."

"Acaba Can'ınkilerden mi giysem?"

"Yok, kesin yanlış anlaşılır."

Elimi üst çekmeceye atıp onu kendime çektim. Açıldığında gördüğüm çoraplarla iç çektim. Yatağıma döndüm, üstündeki gecelikler buradan bile görebildiğim kadarıyla oldukça seksiydi.

Yok, hayır. Kararım kesin. Bir kere kendim olmak istiyordum. Sade bir makyaj, normal kıyafetler ve abartısız davranışlar.

"Geçen sene Can'ın dalgasına aldığı pijama takımını giyinme düşüncesi, çık aklımdan!"

"Ya da çıkma."

Rahat hissetmeliydim sonuçta.

Ayağa kalkıp dolabın büyük kapağını açtım. İçindeki kutularda parmaklarımı gezdirdim bir bir. Sarı kutunun üstüne gelince onu tutup aldım. Kapağını açtım yavaşça. Gözlerim kısılmıştı. Çıkan takımla gülmeden edemedim.

Bu gece gerçekten de çok komik olacaktı.

Siyah uzun bir tişört ve şorttan oluşan takımın en dikkat çekici yanı tişörtün üstünde civciv olması ve üstünde de "ben bir civciv'im" yazmasıydı. Şortta da aynı civciv vardı. Elimle şortun üstündeki yazıyı açıp okudum hatırlamk için.

"İnanmadın mı yoksa?"

Şortla tişörtü elime aldığımda kutuda kalan tangaya gözüm kaydı. Onunda üstünde yazı vardı. Fazla iddialı bir yazı.

"Kontrol et öyleyse."

Pekâlâ, pekte masum sayılmazdı takım.

Ben bu tangayı nasıl daha önce görmemiştim?

•••

Art arda çalan zil sesiyle dudaklarıma sürdüğüm böğürtlenli balsamı yaymayı kestim.

Gözüm duvardaki saate kaydı. 20.17'ydi.

Erken gelmişti.

Üstümdeki pijama takımına son kez baktım. Fazlasıyla siyahtı. Civciv olmasa bir numarası yoktu. Tangası hariç tabii.

Birkaç dakika sonra yaşanacakları hayal ederken bile yanaklarım kızardı. Tabureyi geri itip ayağa kalktım ve kapıya doğru gittim hızla. Yatağım aklıma geldi. Hâlâ dağınıktı.

üvey abi | texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin