otuz sekiz

7.1K 213 14
                                    

İbneTunç: CANIM KUZENİM

İbneTunç: BİRİCİĞİM

İbneTunç: EN KIYMETLİM

Yeni Eleman: Ne oldu, Tunç abi?

İbneTunç | Yazıyor...

Yeni Eleman: Yine aynı şeyleri saçmalayacaksan hiç girme baştan söyleyeyim.

Yeni Eleman: Bir hukukçu olarak zaten sana müdahale edemediğim için yeterince üzgünüm.

İbneTunç: Nasıl aklına yine o konu geldi?

İbneTunç: Yoksa hâlâ telefonunda "Pezevenkler Kralı" olarak mı kayıtlıyım?

İbneTunç: Aşk olsun, kırılırım.

Yeni Eleman | Yazıyor...

İbneTunç: Neyse, önemi yok.

İbneTunç: Bak sana ne soracağım.

Yeni Eleman: Ne soracaksın?

İbneTunç: Benim kızıl, bal rengi gözlü, bembeyaz tenli biricik KUZENİM

İbneTunç: Hâlâ bakir misin?

Yeni Eleman | Çevrim içi

İbneTunç: Sanırım öylesin.

İbneTunç: Pekâlâ, şu teklifimi dinle.

İbneTunç | Yazıyor...

Yeni Eleman: Yap yap, teklifini yazılı bir şekilde yap ki ben de hakkında soruşturma açarken bu sefer delilleri mahkemeye tam sunayım.

İbneTunç: Hatunun biri "Karanfil istiyorum." diye tutturdu. Ben de "Peki, efendim." dedim ama sanırım sarhoş. İnatla "Kızıl olsun" diyor. Benim de aklıma sen geldin.

Yeni Eleman: Müşterin senden kızıl biriyle sevişmek istedi ve sen de beni mi önerdin?

İbneTunç: Ha?

İbneTunç: O da nereden çıktı?

Yeni Eleman: Şifreli konuşma, beceremiyorsun.

Yeni Eleman: Hem senin işinin parçası olacağıma gider kendimi canlı canlı bir fakülteye kadavra diye bağışlarım daha anlamlı olur.

İbneTunç: Ha yani ölürken hiçbir gülün kokusunu içine çekmemiş olmak zoruna gitmeyecek?

Yeni Eleman: Müşterilerin gül mü oluyor?

Yeni Eleman: Öyleyse hayır, gitmeyecek.

Yeni Eleman: Kim bilir yine hangi evli çift fantezi için birini arıyor senden.

Yeni Eleman | Yazıyor...

İbneTunç: Seni temin ederim, tek gül.

İbneTunç: Üstelik sadece ihtiyaçlarını gidermek için yapıyor.

İbneTunç: Fantezisi yok.

İbneTunç: Samimi biri, sıkılmazsın.

Yeni Eleman: Biraz daha detay versene?

İbneTunç: Siktir lan oradan!

*son dört mesaj silindi

İbneTunç: Diyorum ki, siyah gülünün yanına koyacakmış kızıl karanfili.

İbneTunç: Oğlum ne laftan anlamaz adamsın.

İbneTunç: Bu akşamlık karanfili sen görürsen ölür müsün yani? Vaktinde amma önemli.

Yeni Eleman: Karaktersizlik konusunda sıfırdan yüze o kadar hızlı çıkıyorsun ki bu korkutucu.

İbneTunç: Yardım etmeyecek misin?

İbneTunç: Yalnız karanfilin hayatına biraz daha can gelmezse sıradanlıktan ölüp gidecek gibi.

İbneTunç: Emin misin?

Yeni Eleman: Güle nasıl güveniyoruz?

Yeni Eleman | Yazıyor...

İbneTunç: Güle kefilim ben.

İbneTunç: Karanfili bir gecede hayata döndürür.

Yeni Eleman: Pekâlâ, konum at.

İbneTunç: GİDECEK MİSİN YOKSA

İbneTunç: Kan çekti işte.

İbneTunç: *konum

İbneTunç: Söz bütün mirasımı sana bırakacağım.

Yeni Eleman: Mirasın sen hapisten çıkana kadar eriyecek muhtemelen ama yine de sen bilirsin.
•Gönderilmedi.

üvey abi | texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin