yirmi iki

8.7K 254 31
                                    

Bars: Bak yine aynı konu biliyorum ama ben eminim, oydu Tunç.

Bars: Dün ona yanlışlıkla Sarışın dediğim saniyeden itibaren Bars demeye başladı.

Bars: İsmimi söylememiştim.

Bars: Yarım yamalak hatırladığım şeyler de var ama onları netleştiremediğim için söyleyemeyeceğim.

Bars: Biliyorum, ısrarla saçmaladığımı düşünüyorsun.

Bars: Hatta bu yazdıklarımı okuyunca delirdiğimi söyleyeceksin, belki de bundan sonraki hayatımda komple benimle dalga geçeceksin.

Bars: Bunları göze alarak son kez diyorum ki oydu, Sarışın'dı. Yanağının yumuşaklığına kadar oydu.

Bars: Sesini hatırlıyorum, oydu.

Bars: Bana bağrışını hatırlıyorum, oydu.

Bars: Kokusunu hatırlıyorum amk.

Bars: Sarışın'dı.

Bars: İncecik bedeniyle kollarımın arasında uyudu, uyurken kaç defa yüzüne baktım.

Bars: Oydu.

Bars: Işıkların tam söndüğü filan yoktu zaten ve en başından beri oydu, Tunç.

Bars | Yazıyor...

İt herif: Sen kafayı yemişsin.

İt herif: Normal değilsin.

İt herif: Öyleyse git sor ona, "Ben dün gece biriyle seviştim ama sen olup olmadığına karar veremiyorum" de.

İt herif: Madem çok eminsin yap bunu.

İt herif: Bak bakalım tokat yedikten sonra da aynı şeyi söyleyebiliyor musun. | Görüldü

İt herif: Bak kardeşim,

İt herif: Ben daha önce üvey kız kardeşini bizzat kendi gözlerimle gördüm.

İt herif: Bu dediğin imkansız.

İt herif: Bir kere dün geceki kız esmer amk

Bars: Sarışın'ın da son birkaç aydır saçları siyah?

İt herif: Orasını bilemem, ben o kızın Tuana olmadığına adım kadar eminim.

İt herif: Dediğim gibi eminsen git evini bas. "Biz seninle seviştik, tekrar sevişelim" de. Belki birkaç hakaret cümlesi seni kendine getirir.

İt herif: Hadi git yap.

Bars: Sonrakinde sarhoş olmayacağım.

İt herif: Mümkünse ışığı da aç bir süreden sonra. Ancak öyle inanırsın bana.

İt herif: Manyak adam.

Bars: Bahsettiğim şeyi bende zor kabulleniyorum ama gerçek buyken inkar etmenin anlamı ne?

İt herif: Ohoo

İt herif: Sen bütün kafanı kızla bozmuşsun.

İt herif: En son iş adamıydın, ne oldu istifa filan mı ettin?

Bars: Birkaç saat sonraya Asil'le toplantım var desem?

İt herif: Hâlâ Sarı'yı düşünen beynine tükürim derim. Ayrıca özel olmayacaksa,

İt herif: Neden ex eşinin seni aldattığı adamla toplantı yapıyorsun diye sorsam?

Bars: Ortak çıkarlar diyelim.

İt herif: Aylar sonra...

İt herif: Benden sonraki best friendindi.

İt herif: Umarım kavga etmezsiniz.

üvey abi | texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin