#1

1.6K 124 228
                                    

Merhabalar ben Lillian bana kısaca Lilly'de diyebilirsiniz hikayemi merak edenler için San Francisco'dan Hawkins'e taşınıyorum artık kendi ayaklarımın üstünde durmak istiyordum yalnız yaşamayı tecrübe etmek istiyordum bunun için önceden para biriktirip çalışmaya başlamıştım yeterli miktarda parayı denkleştirene kadar çalıştım sonunda hedefime ulaşmıştım bekle beni Hawkins!! Yarın 7:30 uçağıyla yeni hayatıma doğru gidicektim heyecandan yatamıyorum özellikle son okul senemde böyle bir karar vermek benim için büyük bir adımdı..

*lillian karışık duygular içerisinde uykuya dalmıştı onun için yeni bir hayat başlayacaktı yeni insanlar yeni arkadaşlar yeni yaşam ve belkide karşısına yeni bir aşk çıkacaktı*

Saat:4;45 alarm sesiyle Lillian sarsılmıştı erken kalkması gerekiyordu havalimani ona biraz uzaktı söylene söylene gözlerini açtı ve kıvrandı:

Biraz daha yatmak istiyorum..uyanmazsam uçak kaçar...biraz daha yatıcam..hayır yatmayacağım uçağım vardı..ne uçak mı..HAYIR UÇAĞI KAÇIRMIŞ OLAMAM OLAMAZ ANNE!!
(Lillian bi anda yataktan düşmüştü ve hemen saate baktı saatin 4:47 olduğunu gören Lillian derin bir oh çekmişti)
Bi an çok korkmuştum geç kalıcam diye neyseki her şey yolundaydı artık hazırlanmam gerekti yavaş adımlarla lavaboya doğru gittim yüzümü buz gibi suyla temas ettirince kendime geldim rutin bakımlarımı yaptıktan sonra rahat bir şekilde giyindim evden çıkmadan önce elime yeşil elmamı alıp eve son kez baktıktan sonra evden ayrıldım ve havalimanına giden otobüse bindim.
1,5 saat sonra Havalimanına varmıştım sonunda iki tane bavulumu alıp havalimanına doğru ilerledim.Halledilmesi gereken pasaport işlerinden sonra uçağa sonunda binebilmiştim sonunda bu anı yaşadığıma inanamıyordum uçağın camından bir süre bulutları izledikten sonra uyuya kalmıştım.

Lillian hazır uyumuşken neden Hawkins'e dönmüyoruz hadi bakalımm!!?

Dustin: Mike suzie tam bir dahi diyorum sana

Mike: Eleven'da 2 kez dünyayı kurtardı Dustin

Dustin: İspanyolca Notun hala C- mike
Mike gözlerini devirdi ve basketbol maçına odaklandı Lucas için o saçma maçtaydı Lucas yedekte olmasına rağmen Dustin ve mike ona destek vermek için spor salonundalardı
HAWKİNS KAPLANLARI GELİYOR!!
Jason ve diğer takımdakiler salona koşarak gelmişlerdi
Jason her zamanki gibi eline mikrofonu alıp boş bir konuşma yapmıştı..

Jason: Chrissy seni seviyorum bebeğim:)
Chrissy ona bakarak gülümsedi ve maç başladı.
 
Lillian'a dönelim:
Gözlerimi ''Hawkins Eyaletine Hoşgeldiniz bizi seçtiğiniz için teşekkürler'' anonsuyla açtım hızlıca kemerimi çözüp ayağa kalktım ve uçaktan indim bavullarımı aldıktan sonra havalimanından ayrıldım karşıma çıkan taksiye binip evimin olduğu yöne doğru gitmeye başladım.
Yarım saat sonra evime varabilmiştim eşya işleriyle uğraşmamak için eşyalı bir ev bulmuştum sadece bavullarımdaki eşyalarımı yerleştirmem bana yetecekti taksiye parasını ödedikten sonra evime doğru yürüdüm posta kutusunun içindeki anahtarımı alıp kapıyı açtım sonunda kendime ait bir evim ve hayatım vardı..
Odama doğru ilerlerken evi inceliyordum modern eşyalarla döşenmiş sade bir şey evdi tam istediğim gibi sonunda odamın kapısını açtım hızlıca kendimi yatağa attım.
Acaba beni neler bekliyor diye düşünürken bi anda aklıma okula gidip kitaplarımı almam gerektiği aklıma geldi ama önce eşyalarımı yerleştirmem gerekti..Annem olsaydı şimdi halledebilirim tüm işlerimi off şimdiden böyle dediysem:((

*Lillian ev işlerini yapmaya başlamıştı bir yandan da söyleniyordu bakalım Lillian daha başına neler gelicek hemen söylenme..
Aradan saatler geçti Lillian evi temizleyip derli toplu yapmıştı okula bu haliyle gitmek istemiyordu tabiki duşa girmesi gerekiyordu Lillian'ın bi takıntısı vardır sürekli yıkanmak gibi kendi kişisel bakımına ve sağlığına önem verirdi*

Eddie Munson 🤍 Lillian ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin