Gözlerimi çalan alarmla açmaya çalışıyordum lanet olası şeyi kim icat etti diye söylenirken bir şekilde kendime gelmiştim ama yanımda Max yoktu içime bi endişe gelmişti Max'i evde aramaya başlamıştım
Lillian: Max..Nerdesin..MAXİNE SES VER LÜTFEN
Max: Lillian sen misin..Lillian ben..
Banyonun olduğu taraftan bir şey düşmüş gibi ses çıktı hızlıca banyoya doğru koştum gördüğüm şeyle şok olmuştum Maxine yerde baygındı burnundan kanlar akıyordu
Lillian'ın gözleri dolmuştu tekrardan onu kanlar içinde görmek onu üzüyordu Max'i ayıltmak için elinden geleni yapıyordu 10-15 dakika sonra Maxine kendine gelebilmişti yavaşça gözlerini açtı ve Lillian'a baktıMax: Lillian Hawkinsten gitmelisin güzel şeyler olmayacak dedi
Bu sözleri duymamazlıktan gelen Lillian sadece arkadaşıyla ilgilendi
Lillian: Okula gidebilir misin kendini nasıl hissediyorsun?
Max: Gidebilirim zaten derslerim geç saatte başlıyor
Lillian: Tamam o zaman ben hazırlanıyorum sende okul vaktine kadar biraz dinlen tamam mı
dolabımda ağrı kesici var ihtiyacın olursa çekinmeden kullan.Max gözleriyle onayladı ve odaya geçip yatağa uzandı.
Lillian maxle ilgilendiği için vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştı hızlıca ılık bir duş aldı ve okul için hazırlanmaya başladıÜstüme uzun kollu bir crop ve altına kot pantolonumu giydikten sonra hafif bir makyaj yapmıştım son kez aynada kendime baktım bir şey eksik gibi geliyordu..Parfüm sıkmayı unutmuştum aynanın önündeki Yasemin kokulu parfümümü aldım ve kendime güzelce sıkmıştım saçlarımı kurutmaya vaktim olmadığı için hemen çantamı alıp evden ayrıldım.
Eddie'nin ağzından:
Okuldan nefret ediyorum ama bugün okula gitmek için sabırsızdım akşama D&D için toplanıyorduk Mike ve Dustin umarım bi yedek bulmuşlardır yoksa onları annelerinin karnına geri sokacağıma yemin ettim eminim bulmuşlardır kuzucuklarıma güvenim sonsuz.
Lillian acaba nerede? Lillian ne alaka şimdi Eddie yüzünü bile görmediğin kızı nasıl aklından çıkartamazsın aklımda sadece adının kalması beni üzüyordu umarım onu bulabilirim ilk kez kendimi önemli biri gibi hissetmiştim.Derin bi nefes verdim ve Lillian'ın bana yaptığı sargıları çıkartmaya başladım canım gerçekten çok yanıyordu Lillian olsaydı kesin canımı yakmazdı diyip gülmüştüm. Aklımdan çık artık sadece ismini bildiğim kız lütfen çık bugün önemli oyunum var aklımda olursan kaybederim lütfen.
Hasiktir okula geç kalıcam hızlıca üstüme Hell Fire üstümü ve altıma zincirli deri pantolonumu giydim elime gelen kot ceketi alıp karavandan ayrıldım koşarak okula yetişmeye çalışıyordumLillian: İLK GÜNDEN OKULA GEÇ KALAMAM HAYIR LÜTFEN TANRIM BİR ŞEY YAP!!
O kadar hızlı koşuyordum ki ben bile kendime inanamıyordum 15dklık yolu 5dk içinde koşmuştum sonunda okula varmıştım ki bi çocuk sertçe bana çarpmıştı ikimizde yere düşmüştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanficBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight