#23

541 53 28
                                    


Eddie'nin ağzından:

Dün Lillian'la asla unutamayacağımız bir gece yaşadıktan sonra ikimizde uyuya kalmıştık aslında beni pek uyku tutmamıştı.

Yanımda melek gibi uyuyan kıza bakıp ona daha da aşık oluyordum.
Keşke sürekli onu böyle yanımda görebilsem. Onsuz geçen 2 hafta dünyadaki tüm acılara bedeldi.
Lillian'ın üstündeki laneti bilmeme rağmen ona evlilik teklifi etmiştim  çünkü onunla geçirdiğim her an her saniye benim için artık her şeyden önemliydi..

Lillian'ı izlerken diğer taraftan saçlarını okşayıp bir yandan omzuna ufak öpücükler bırakıyorken bir anda Lillian'ın gözünden yaşlar aktığını farketmiştim..
Gördüğü bi rüyadan etkilenmiş olmalıydı diye düşünüp onu uyandırmaya çalışıyordum.

Eddie: Lillian uyan güzelim.

Lillian: uzak dur benden..

Eddie: Sevgilim sadece bir rüya uyan hadi.

Lillian: Lütfen uzak dur yalvarırım..

Eddie: Siktir..Lillian uyan hemen yalvarırım uyan!

Lillian'ın kollarından sıkıca tutup sarsmaya başlamamla gözlerini bir anda açıp çığlıklar atmaya başlamıştı.

Lillian: Ethan!

Ethan kimdi neler oluyordu? Lillian'ın suratı bembeyaz olmuştu sanki hiç görmemesi gereken bir şey görmüş ve korkmuş gibiydi.
Hiçbir şey demeden sadece sıkı bir şekilde Lillian'a sarılıyordum.
O da gözyaşlarını üzerime akıtıp sakinleşmeye çalışıyordu.

Eddie:Geçti sevgilim yanındayım.

Lillian: Eddie ben çok korkuyorum..

Eddie: Şuan yanındayım ve sana bir şey olmayacak Lillian söz veriyorum.

Lillian: Uyumaktan korkuyorum..o geliyor..sürekli bana yaklaşıp beni taciz ediyor..

İçim içimi yiyordu sinirden ölmek üzereydim ama bunu Lillian'a asla belli etmeyip sakinmişim gibi davranmam gerekti.

Eddie: Şimdi senin için ne yapabilirim sevgilim? Söyle lütfen her şeyi yapmaya hazırım.

Lillian: Bir şey yapamazsın..kimse yapamaz.
Eddie ölüyorum.

Eddie: Lillian öyle demek yok.

Lillian: Nasıl yok? Nasıl? Eddie uyuyamıyorum bile! Sürekli tehtid altındayım. Sevdiğim herkesi kaybederken görüyorum nasıl yok?

Eddie: Sürekli kötü düşünüp kötüyü çekiyorsun Lillian! İçindeki lanet senin her kötü düşüncende zevk alıp sana daha da zarar veriyor!

Lillian: Gerçekleri söylüyor..

Eddie: O gerçek bile değil neyi gerçekten söylesin? Sinirlendirme beni.

Lillian: Eddie hiçbiriniz içimdeki acıyı bilmiyorsunuz demesi çok kolay!
Bir kaç güne belki şimdi gözlerinin önünde ölebilirim anlamıyor musun?
Bu lafın altında ezilmek ne kadar boktan bir şey biliyor musun..

Eddie Munson 🤍 Lillian ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin