Eddie: O kadarda cesur olduğumu sanmam.
Lillian:Beni yarasalara yem olmaktan kurtaran çocuğun dediğine bakın.
Neyse peşimden gelin kurtarmamız gereken bir çocuk var.
Bekle beni Ethan seni kurtaracağım..Chris: Hepiniz düzeni öğrendiğiniz değil mi var mı bir sorunu olan ya da mantıksız bulduğunuz bir şey var mı?
Dustin: Bence bir sorun yok gayet iyiyiz.
Eddie: Lillian'la aynı arabada olmak dışında bir isteğim yok.
Lillian: Sevgilim bende istiyorum ama babamın planına göre hareket edelim belli ki bir bildiği var ki seni yanına alıyor.
Chris: Kızımla evlenmek istiyorsan planıma uy Bay Munson
Eddie: Sağ kolunuz olduğumu biliyorsunuz değil mi?
Lillian: Baba..
Dustin: Ne Evliliği?
Robin: Seni bir günlüğüne saldım o zamanda evlilik teklifi mi aldın?
Steve: Ciddi misiniz..
Mike: Eddie'den nefret ediyordun en son..
Lillian: Bunu demek için uygun bir zamanda değiliz ama sorunuza cevap vermem gerektiğini düşünüyorum.Evet Eddie ile evlenme kararı aldık bunu size daha iyi bir durumdayken söylemek istiyorduk.
Eddie: Bay Argent bizden daha heyecanlı anlaşılan.
Lillian: Bana öyle şaşkın şaşkın bakmayı bırakında peşimden gelin.
Çocuklar hala ben ve Eddie'ye şaşkın bir şekilde bakıyorlardı.Derin bir nefes verip eve doğru ilerlemeye başladım onlarda hemen peşimden gelmeye başlamışlardı.Eve girdiğimizde hepimiz odama doğru ilerleyip yukarıya çıkıyorduk.
Odaya girmemizle annemin hala uyuduğunu farkettim..
O ilaçtan ne kadar suyuna katmıştım ki?
Annemin uyuduğunu farkeden çocuklar sessizce içeriye girmeye çalışıyorlardı.Lillian: Rahat olun bir süre uyanmaz.
Dememle bir anda gelen gürültü bir olmuştu..
Çocukların yüzündeki o ifadeyi görünce dayanamayıp gülmeye başlamıştım.
Bir yandan gülüp diğer yandansa odamın içindeki silah odasının anahtarını arıyordum.
Uzun bir süre anahtarı aradıktan sonra sonunda anahtarı bulabilmiştim.Lillian: İstediğiniz silahı alabilirsiniz.Ama şunu demem lazım ki gerçekten kullanabileceğiniz silahları alın yoksa kimseye bir yardımınız olmaz.
Çocuklar başlarını onaylayıp bana baktıklarında içim rahat etmişti. Kapının kilidini açmamla herkesin ağzı açık kalmıştı. Ama bilmedikleri bir şey vardı ki bu daha hiçbir şeydi.Diğer silahlarımın çeyreği bile burada değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanfictionBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight