Eddie'nin ağzından:
Yerimden kalkmamla polise ellerimi uzattım ellerime takılan kelepçelerin soğukluğuyla irkildim. Bu hissi sevmiyordum köle gibi hissettiriyordu.
Kim olduğunu bilmediğim önemli ziyaretçimin yanına doğru gidiyordum.
Neden tanımadığım birisi benimle konuşmak istiyordu?P: Onunla konuşurken hareketlerine dikkat et kendisi bizim için ülkemiz için önemli bir insan.
Eddie: Böyle önemli birisi niye benim gibi aptalı ziyarete gelir ki?
Görüşme odasına vardığımızda bi adam içeride oturmuş beni bekliyordu. Beni görür görmez ayağa kalkmıştı.
X: Bay Munson sizsiniz değil mi?
Eddie: Evet ben Eddie Munson.
Sizi tanımadığım için adınızı sormamda bir
sakınca var mı?X: Tabi yok.
Ama önce oturalım ayakta konuşulacak şeyler için gelmedim Bay Munson.Eddie: Kusura bakmayın bir anda sordum sizede ama kim olduğunuzu merak ettim.
X: Madem bu kadar merak ediyorsun sorunu cevapsız bırakmak istemem. Ben Chris.
Chris Argent.Eddie: Argent? Lillian Argent'ı tanıyorsunuz o zaman?
Chris: Lillian benim kızım Eddie.
Eddie: Neden beni görmek istediniz Lillian'la ilgili bir durum mu var
Chris: Lillian uyandı Eddie
Bay Argent'ın dediğine inanamıyordum Lillian uyanmıştı..Herkes onun öleceğini düşünürken sadece ben ona inanıyordum onun gözlerini açabileceğine inanan tek kişi bendim ve bunu başarmıştı..Benim güçlü sevgilim.
Eddie: Onu kaybedeceğim diye o kadar çok korkmuştum ki..Kızınız çok güçlü biri.
Chris: Evet Lillian hiçbir zaman pes etmedi hep güçlü kaldı doğumundan çocukluğuna kadar defalarca tehlikeler atlatmış bir kız artık ona bir şey olacak diye korkmuyorum bile.
Eddie: Gerçekten güçlüymüş..
Chris: Kızımla aranızdaki ilişkiyi bildiğim için senin yanına gelip seni görmek istedim. Uyandığında doktorların dediğine göre "Eddie" diye sayıklamış birkaç kez.
Eddie: Onun yanında olamadığım için üzgünüm durumumu biliyorsunuz ellerimde kelepçeler..
Chris: Seni buradan çıkartmak için geldim Eddie.
Eddie: Nasıl..buradan nasıl çıkabilirim ki Chrissy'in ailesi benden şikayetçi oldular
Chris: Onlara tahmin edemeyecekleri miktarda para vermem karşılığında senin hakkındaki şikayetlerini geri çekmelerini rica ettim.
Eddie: Neden böyle bir şey yaptınız..
Chris: Lillian'da bunu yapmamı çok isterdi ama benimle arası bozuk olduğu için yapamazdı. Kızımı bildiğim için önceden davrandım.
Eddie: Ben gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum teşekkür ederim Bay Argent.
Chris: Önemli değil bunun karşılığı olarak bir daha Lillian'la görüşmeni istemiyorum.
Eddie: Ne dediğinizin farkında mısınız?
Chris: Evet gayet farkındayım. Kızımla görüşme. Zaten istesende onu göremeyeceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanficBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight