#35 (özel bölüm)

292 27 10
                                    


Hepinize merhaba bildiğiniz üzere ben Lillian.
Öncelikle hikayemizi okuyup bizim hayatımıza dahil olduğunuz için size teşekkür ederim.

İlk olarak nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Beni soracak olursanız gerçekten iyiyim.
Hunter yavaş yavaş büyüyor onun gözümüzün önünde büyümesine şahit oluyoruz resmen..
Eddie'de gayet iyi hatta şuan bahçede Hunter ile oyun oynuyorlar.

Bugün burada sizinle son kez bir araya gelişimiz ve sizinle bir şey paylaşmak istiyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bugün burada sizinle son kez bir araya gelişimiz ve
sizinle bir şey paylaşmak istiyoruz.
Eddie şuan oğlumuzla ilgilendiği için size burada olma sebebimizi ben anlatacağım.

Hamile olduğumu öğrendiğim gün Eddie'yle birlikle oğlumuza ileride okusun diye bir mektup yazmaya karar verdik. Binevi zaman kapsülü gibi ya da zaman makinası gibi bir şey yapmak istedik.
Hunter'a 17 yaşına basmadan bir gün önce bu mektubu ona vereceğiz.

Sizde hayatımızın bir parçasında yer aldığınız için sizinle bu zaman kapsülünü paylaşmak istedik.

Keyifli okumalar.

Gelecekteki Çocuğumuza:

Merhaba..Nasılsın? Umarım mutlusundur.
Yaşlanmış mıyız? Bugün hamile olduğumu öğrendim henüz 19 yaşındayım.Biliyorum çok erken ama seni her şeyden çok fazla istiyoruz.

Babanla hem kendimize hemde sana bir hediye vermek istedik. Bir zaman kapsülü..
Eminim şuan bunu okuduğunda "ne kadar eski kafalılar" diyorsundur ama şuanın şartlarına göre bu hediyeyi sana mektup halinde vermek durumundayız.

Babanla senin hakkında merak ettiğimiz çok şey var. Cinsiyetin ne? Adını ne koyduk? Nelerden hoşlanırsın? Aramız nasıl? Birbirimizle uyumlu muyuz?
Sana iyi ebeveynler olabildik mi?
Umarım ergenliğinde "Sizden nefret ediyorum" diyerek kapıyı vurup evden kaçmamışsındır..
Ya da umarım yapmışsındır çünkü ergenliğin en güzel deneyimlerinden biri bence.

Bilmeni istediğimiz birkaç şey var.
Sana mutlu,huzurlu ve sevgi dolu bir aile vermek için elimizden gelen her şeyi yapacağız.
Mutlu bir ailede büyümen için her şeyi yapacağız derken bunu cidden yapmak için elimizden geleni yapacağız.

Mutsuz bir ailede büyüyeceğini sanmıyoruz çünkü babanla birbirimize deliler gibi aşığız.
Arada ufak çatışmalarımız olsada bir şekilde birbirimizi tamamlayıp her şeyi yoluna koyabiliyoruz. Baban beni üzmemek için elinden gelemi yapıyor aynı şekilde bende aynısını yapıyorum.
Şunu bilmelisin ki sen bu aşkın en güzel kanıtısın.

Her zaman senin arkanda olacağız. Her zaman ne olursa olsun. Ama arkanda olup seni tutmayacağız seni her şeyden geri çekmeyeceğiz, düşmenide engellemeyeceğiz.
Çok büyük hatalar yapmadığın sürece bizim görevimiz sadece senin düşüşünü hafifletmek, elini sımsıkı tutup kaldırmak ve yaralarını tedavi edip tekrardan senin tekrardan hayata atılmanı sağlamak. Ve biraz desteğe ihtiyacın olduğu zaman sana o gücü vermek olacak.

Eddie Munson 🤍 Lillian ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin