#18

467 70 76
                                    


Eddie'nin ağzından:

Hepimiz tek yürek olup Hawkins'i kurtarmak için yola çıktık.Hawkins'in geleceği bizim elimizdeydi.
Aslında sadece Hawkins'in değil,tüm dünyanın geleceği bizim elimizdeydi.
Biz yoldayken Nancy bize son kez neler yapmamız gerektiğini tekrarlıyordu.

Nancy: Erica,Max ve Lucas sizi şimdi Hawkins'teki lanetli eve bırakacağız orada bir şeyler olduğu zaman bize haber vereceksiniz anlaşıldı mı?

Erica: O iş bizde ben evin karşısındaki yerde durup ışıkla Lucas ve Max'le iletişim kuracağım.

Nancy: Ben,Steve,Dustin,Robin ve Eddie birlikte karavana geçip oradaki geçitten geçeceğiz. Upside Down'da yollarımızı ayıracağız.

Eddie: Biz karavanda olup Yarasaları üstümüze çekiyoruz.

Robin: Yarasalar lanetli evden ayrılınca eve girip Vecna'nın bedenini yakıyoruz.

Nancy: Aynen öyle hepiniz anladığınıza göre Max ve Sinclair kardeşler burada sizi bırakıyoruz.

Max: Kendinize dikkat edin.

Nancy: Ne olursa olsun plandan çıkmak yok tamam mı? Size başarılar çocuklar.

Max ve Sinclair kardeşleri lanetli eve bıraktıktan sonra bizde karavana doğru ilerlemeye başlamıştık.
Dustin'in elleri titremeye başlamıştı.
Onun elini sıkıca tuttum.

Eddie: Henderson..kahraman olacağız.

Dustin: Eddie korkuyorum.

Eddie: Bende korkuyorum Henderson.

Nancy: Çocuklar geldik bir şeylerinizi unutmayın diğer tarafa geçiş yapıyoruz.

Nancy'in dediği şeyle Dustinle birbirimize bakıp burukça gülümsedik.
Yanımıza almamız gerekenleri aldıktan sonra karavandan ayrılıp ,eskiden kaldığım karavana doğru yürümeye başladık...
Artık burayı sevmiyordum.
Chrissy'nin ölümünden sonra burası bana sadece ne kadar korkak birisi olduğumu hatırlatıyordu.
Derin bir nefes verdikten sonra içeriye adımımı atıp karavana girdim.
Tavanın üstünde bir geçit oluşmuştu..
Steve ışıkları açıp etrafımızı görmemizi sağladı.
Ben ve Dustin bi çarşaftan halat yapıp aşağıya doğru asılmayı planlıyorduk.
Robin ve Nancy'in yardımıyla  halatı yapıp yukarıdaki geçitten geçirebilmiştik.

Steve: İsterseniz ilk ben geçebilirim.

Eddie: Tamam ama dikkat et.

Steve: Hadi bakalım..

Steve halata asılıp yukarıya doğru çıkıyordu  diğer tarafa geçmesiyle aşağıya düşmesi bir olmuştu.

Steve: Her şey yolunda bekleyin.

Steve karavandaki yatağı alıp halatın tam olduğu yere koydu.

Steve: Hadi gelin!

İlk eşyalarımızı geçitten geçirdikten sonra hepimiz yavaşça halata asılıp aşağıya inmeye çalışıyorduk.Herkes geçitten geçtikten sonra geriye tek ben kalmıştım. Gözlerimi sıkıca kapayıp halata asılmamla kendimi yatağın üzerinde bulmam bir olmuştu.

Eddie: Bu ne böyle başım döndü.

Dustin: Hadi kalk Eddie kurtarmamız gereken bir kasaba var.

Nancy Robin ve Steve karavandan ayrılıyorlardı. Steve bi anda durup bize doğru döndü.

Eddie Munson 🤍 Lillian ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin