#30

466 48 102
                                    


Eddie: O uyandı elimi sıktı daha demin Lillian uyandı..

H: Eddie odadan çıkman gerekiyor Lillian'ın genel kontrolleri yapılacak şimdi.

Eddie: Ona bir şey olmayacak değil mi?

H: Bunu doktora sormalısın şimdi çıkman gerek.

Eddie: Size bir şey soruyoruz sorduğumuz şey dışında her şeyin cevabını alıyoruz.

H: Bir şey mi dedin?

Eddie: Hemen çıkıyorum dedim.

Hemşirenin dediği gibi yapıp odadan ayrılmıştım ben odadan çıktığım sırada doktorlar Lillian'ın olduğu odaya doğru gidiyorlardı.
Yoğun bakım ünitesinden ayrıldığım gibi üstümdeki şu saçma önlükten kurtulup Robin ve Steve'in yanına gitmiştim.
Steve'le Robin beni görür görmez ayağa kalkıp hızlıca yanıma gelmişlerdi.
İkiside benden bir cevap beklermiş gibi bakıyorlardı.

Eddie: Lillian uyandı:)

Robin: Böyle bir şey nasıl olabilir gerçekten uyandı değil mi?

Steve: Yaraları geçmiş mi peki?

Eddie: Size şunu söyleyeyim hiçbir yerinde ne bir çizik ne de başka bir şey vardı gayet iyi duruyordu.

Robin: O zaman Lillian'ı normal odaya alırlar birazdan.

Eddie: Şimdi kontrolleri yapılıyor sonrasında ne olur bilmiyorum ama gerçekten çok iyi duruyordu.

Robin: Ben bu işte bir şey olduğuna adım kadar eminim.

Eddie: Bende eminim ama sevgilim uyandı ve gayet iyi durumda gerisi beni ilgilendirmiyor.

Steve: Lillian bir anda kendine geliyor ve bunun nasıl olduğu seni ilgilendirmiyor mu?

Eddie: Bakın bende bir anda böyle olmasını normal bulmuyorum ve onun nasıl bir anda iyileştiğini herkesten çok ben merak ediyorum.
Dediğiniz gibi bu normal bir şey değil ve bu normal bir şey olmadığı için fazla kurcalayıp başımıza tekrardan bir bela gelsin istemiyorum çünkü başımıza ne geldiyse bu meraktan geldi.
Bu sefer bunu kurcalamayacağım artık Lillian'ın normal bir hayatı olmalı yeterince korkutucu ve anormal şeyler yaşadı.
Bilmem anlatabildim mi?

Robin: Böyle söyleyince de bir şey diyemiyorum haklısın.

Steve: Ben en iyisi Bay Argent'ı aramalarını söyleyeyim Lillian'ın uyandığını söylesinler..

Steve haber vermek için danışmaya doğru ilerlerken Robin'le, Steve'in arkasından baka kalmıştık ve ardından birbirimize bakmıştık.

Robin: En ufak şeyde konuyu değiştirmeye çalışıyor gördün mü?

Eddie: Nasıl Lillian'ı düşünmediğimi söyleyebilir?

Robin: Nedenini biliyorum ama neyse..

Eddie: Bay Argent Lillian'ın uyandığını duyunca ne yapacak acaba? Bu kadar hızlı olmasını eminim ki beklemiyordur.

Eddie Munson 🤍 Lillian ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin