Eddie: Lillian konuşmamız lazım.Lillian: Sevgilim saat kaç biliyor musun?Sonra konuşalım çok uykum var..
Eddie: Lillian önemli diyorum.
Lillian: Sabahın köründe önemli ne olabilir ki?
Eddie: Babanla ilgili.
Yazarın Anlatımıyla:
Bu konuşmanın üzerinden tam olarak 2 hafta geçmişti Lillian babasının ölümüyle birlikte adeta bir karanlığa düşmüştü ve kendini çok suçlu hissediyordu.
Eğer o tartışma yaşanmasaydı babasının ölümüne sebep olmayacağını düşünüyordu.
Lillian içindeki güç ile babasını tekrardan yaşama döndürebileceğini umut ederken bunu başaramamıştı çünkü Chris bunu yapmasına izin vermemişti..Bu nasıl olabilirdi ki?
O güne hep birlikte bakmaya ne dersiniz?2 Hafta önce Chris'in ölüm günü:
Lillian o kara haberi aldığı gibi hemen hastaneye gitmişti,ceset otopsiye alınmadan önce hastaneye götürülmesi gerektiği için herkes hastanedeydi.Lillian hastaneye girdiği gibi annesi ve kardeşiyle gözgöze gelmişti..Tabi Lillian kendini suçlu hissettiği için ikisinden gözlerini kaçırıp kendini duvara yasladı. Babasının ölü bedenini son bir kez görmek doktorun gelmesini beklerken Lillian iyice kötüleşmeye başlamıştı ki ona seslenen doktor ile bir anda kendine gelmişti.
Dr: Lillian babanı görebilirsin,tekrardan başın sağolsun..
Lillian: Kendimi buna hazır hissetmiyorum nasıl içeriye gireceğim?
Eddie: İstemezsen girme kendini böyle zorlama bitanem.
Lillian: Bir daha onu görme fırsatım olamayacak..
Eddie: Bu durumun aynısını yaşayan biri olarak son kez görmende bir sakınca bulmuyorum Lillian..
Sonuçta babanı kaybettin güzelim böyle hissedebilirsin.Lillian: Sevdiğim herkese kötülük getiriyorum..Belkide ben ölmeliyimdir?
Eddie,Lillian'a sımsıkı sarılıp ona her şeyin iyi olacağına dair bir şeyler söylüyordu ama Lillian için artık hayat durmuştu.
Lillian: Ben en iyisi gideyim..Hem son kez babamı görmem lazım haklısın.
Eddie ve ailesini arkasında bırakıp babasının ölü bedenine doğru giden Lillian, her adım attığında dünya onun için daha yavaş ilerler bir hal almaya başlamıştı.
Babasını kurtarabileceği ümidiyle ilerlediği bu yol onu aslında inanılmaz bir acıya sürükleyecekti Lillian bunun farkındaydı ama şansını denemek istiyordu.
•••Lillian babasını gördüğü gibi Chris'in bedenine sımsıkı sarılıp ağlamaya başlamıştı.
Babasıyla uzun süre boyunca problemleri olan ve birbirlerine ölseler bile umurlarında olmayacağını düşünen Lillian şuan babasına sıkıca sarılmış ağlıyordu.Lillian: Seni kurtarabilirim değil mi? Lütfen bunu yapmama izin ver baba..
Lilith: O bunu istemiyor Lillian.
Lillian: İşime karışma.
Lilith: Lillian baban onsuzda hayatın devam edeceğini ve eninde sonunda böyle bir sonun olacağını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanfictionBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight