Smut içerir
Akşam olduğunda Robin'le eve geçmiştik.
Bugün kız kıza eğlenip kafamızı dağıtmıştık gerçekten arada böyle yapmak gerek.
Eve geçtiğimiz gibi odaya çıkıp hazırlanmaya başlamıştım çünkü birazdan Eddie'yle randevuya çıkacaktık.
Bu bizim ilk randevumuzdu o yüzden çok güzel olmalıydım.
Alışverişten aldıklarımı yatağın üzerine teker teker dizmiştim o kadar çok şey almıştık ki hangisini giyeceğime karar veremiyordum Robin bana yardımcı olmaya çalışıyordu ama onunda benim gibi kafası karışmıştı.Robin: Önce makyajını halledelim sonra kıyafeti düşünürüz.
Lillian: Neden o kadar şey aldık ki kafam karıştı..
Robin: Seni durdurmaya çalıştım ama sen Eddie bunu üstümde görse çok güzel olur bahanesine sığınarak her şeyi aldın.
Lillian: Haklı olabilirsin..ama sanada çok güzel şeyler aldım kızma bana
Robin: Sana kızacak en son kişiyim Lillian hem her şey için teşekkür ederim. Uzun süre sonra ilk kez iyi hissedebildim.
Lillian: Seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana.
Robin: Bu kadar duygusallık yeter.
Gözlerini kapat ve hiç konuşma sana makyaj yapmam lazım.Robin'in dediğine gülüp gözlerimi onun dediği gibi kapatmıştım.Makyajımın çok güzel olacağına adım kadar emindim çünkü Robin bu konuda gerçekten iyiydi özellikle göz makyajında bir dünya markasıydı.
Robin'le konuşurken o da bir yandan makyajımı yapıyordu.Bir süre sonra makyajım bitmişti.
Aynaya baktığımda kendimden çok memnundum.Robin: Çok güzel oldun..
Lillian: Sen harika bir detaysın.
Makyajım bittiği gibi hemen kıyafetlere geri dönmüştüm.
Fazla zamanımda kalmamıştı hemen bir şey giyinip çıkmalıydım.
Son kez kıyafetlerime göz gezdirdiğimde gözüme siyah bir elbise takılmıştı üstüneyse yeni aldığım siyah bol deri ceketi giyinmeye karar verdim.Hiç vakit kaybetmeden elbisemi giyinmiştim.
Toplu olan saçlarımı açıp sadece ellerimle bozulan yerleri düzelttikten sonra hızlıca ceketimi ve çantamı alıp evden ayrıldım.
Çantamdan arabamın anahtarını çıkarıp kapıyı açıp içeriye girdim.
Sürücü koltuğuna geçtiğimde ilk işim arabanın aynasından kendime bakmak olmuştu.
Umarım Eddie beğenir diye içimden geçirerek.
Arabayı Henderson'ların evine doğru sürmeye başladım.Eddie'nin ağzından:
Bugün Lillian'la ilk kez randevuya çıkacaktık o yüzden bugün biraz gergindim ne giyinecektim nasıl davranmam gerek bilmiyordum..
Hayatımda ilk kez biriyle randevuya çıkıp onunla vakit geçirecektim bunlar alışkın olmadığım şeylerdi o yüzden yanımda Steve ve Dustin vardı onlar konuşurken bende diğer yandan hazırlanıyordum. Bana yardımcı olmalarını istedim ama daha da kafamı karıştırmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
Hayran KurguBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight