Babam kanlar içindeki suratıyla bana burukça gülümsüyordu..
Babam konuşmuyordu sadece gülümseyerek bana bakıyordu.Babamın yanına geçip elindeki silahı almamla ikinci bir şoka uğramıştım.
Bu benim yaptığım silahtı..babam onunla bu cinayeti işlemiş olamazdı değil mi?Lillian: Baba sen ne yaptın?!
Chris: Ben artık korkak mıyım kızım..
Lillian:Baba ne diyorsun..Anne neler oluyor burada!?
Amanda: Baban Gerard'ı öldürdü.
Lillian: Baba..
Babama döndüğümde yerdeki kanlara bakıp ağladığını farkettim.Ben bu anı hatırlıyordum..bir şey demeden sımsıkı babama sarıldım.
Babam karşılık vermemişti ama sarılmama da engel olmamıştı.Lillian:Geçti baba..her şey yoluna girecek..Lillian babasını güçlü görmek istiyor ağlarken değil..
Amanda: Etrafı temizlemeliyiz sonra gerekli yerleri arayalım.
Lillian: Baba hadi kalkalım üstünü değiştirelim önce.
Babamın kalkması için elimi babama doğru uzatmıştım.Babamın gözlerimin içine baktığını farkettiğimde gözlerimi ondan kaçırmaya çalışıyordum..Babam uzattığım elimi tuttu ve ayağa kalktı.
Chris: Ben gerisini halledebilirim Lillian.
Lillian: Sen bilirsin. Anne ben Ethan'ın yanına gidiyorum sende hizmetlileri çağır şu pisliğin kanını temizlesinler.
Amanda: Onlar yerine biz halledelim babandan şüphelenmesinler.
Lillian: Anne,babamın yaptığını bilseler ne olur, hizmetlilerden mi korkuyorsun? Onlar Gerard'ın öldüğünü öğrenince mutluluktan havaya uçarlar.
Ama ters giden bir şey olursa onlarla konuşup halledebilirim.Amanda: En iyisi şu hizmetlileri çağırmak..
Annemin hizmetlileri çağırmak için aşağıya inmesiyle,bende yerde yatan cesede doğru yaklaşıp dizlerimin üzerine çöktüm.Yerdeki kana bakıp gülümsüyordum.
Lillian: Seninle yolun sonuna geldik demek Gerard.
Sonunda hayatımızdan siktir olup gidiyorsun.
O çok önem verdiğin soyadınla birlikte toprağa karışıp çürüyecek olman ne kadarda acı..Ama canını daha da acıtacak bir şey diyeceğim üzgünüm dede. Gerard Argent'ın devri kapandı artık Lillian Argent'ın devri başlıyor.
Acılar içinde uyuman dileğiyle dedeciğim:)Elimdeki silahı yavaşça Gerard'ın eline yerleştirdim.
Gerard yüzünden babamın hapiste yatmasını istemezdim. Son kez Gerard'ın kanlar içindeki bedenine bakıp gülümsedim ve odadan ayrıldım.Eddie'nin ağzından:
Saat 08:30
Yatağımda rahat rahat uyurken bir anda Dustin'in bana bağırmasıyla uyanmak zorunda kalmıştım.Neler oluyordu birisine bir şey mi olmuştu diye düşünmeden edememiştim.
Dustin: Eddie hemen uyan!
Eddie: Neler oluyor Dustin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanfictionBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight