"Lillian kanlar içinde yerde yatıyordu"
X: Acil sedye getirin yaralı var!
Eddie: Ona bir şey olmayacak değil mi..
X: Hastanın adı ne?
Eddie: Lillian Argent, 18 yaşında.
X: Üzgünüm burası sadece sağlık görevlileri için bir şey olursa size bildiririz.
Eddie'nin ağzından
Lillian'ı kanlar içerisinde görmemle beynime kan sıçramıştı. Hiçbir şey düşünmeden onu kucağıma almıştım kollarımın arasında acı çekişini izlemek beni öldürüyordu Steve ve diğerleriyle arabaya binip Lillian'ı hastaneye yetiştirmeye çalışıyorduk.
Lillian:E..ed-eddie..
Eddie: Sevgilim beni duyabiliyor musun Lillian?
Lillian: Ben..
Robin: Lillian kendini zorlama lütfen hastaneye yetişmeye çalışıyoruz güzelim..
Dustin: Steve arabayı biraz daha hızlı sürsene!
Steve: Son hız sürüyorum..Lillian nasıl??
Max: İyi gözükmüyor..
Lillian'ın ağzından kanlar gelmeye başlayınca kendimi tutamamıştım göz yaşlarım kendini serbest bırakmıştı..
Lillian: Eddie..özür dilerim.
Eddie: Hayır hayır dileme güzelim asla hayır..
Steve: Kız ölüm döşeğindeyken bile özür diliyor senden! Nasıl ona kıydın? O lafları derken vicdanın hiç mi sızlamadı?
Dustin: Yoldayız olay çıkartma Steve!
Max: Lillian ne olur kendine gel lütfen..
Lillian zorla gülümsemeye çalışıyordu bu haliyle hala bizi düşünüp gülmeye çalışıyordu..Sen harika bir detaysın Lillian Argent.
Steve: Hastaneye geldik çabuk yardım ekibini çağırın.
Hepimiz Ameliyathane'nin önünde Lillian'ı beklemeye başlamıştık ondan bir haber gelmesini beklerken ameliyathaneden çıkan doktorla tüm dikkatimizi ona vermiştik.Doktor: Lillian Argent'ın yakınları burada mı?
Eddie:Evet biziz ben sevgilisiyim onun
Doktor: Ailesi nerede?
Max: San Francisco'da yaşıyor ailesi bir sorun mu var?
Doktor: Peki öyleyse ailesi yoksa durumu size bildirmem daha iyi olur.
Steve: Lillian iyileşecek mi?
Doktor: Lillian nasıl böyle oldu gördünüz mü?
Robin: O bir anda kayboldu sonra onu çalıların arasında kanlar içerisindeyken bulduk.
Doktor: Lillian'ın durumu çok kritik öncelikle her an her şeye hazırlıklı olun. Lillian büyük bir travma geçiriyor. Yaptığımız bazı tahlillerde bu olay olmadan önce Lillian'ın korktuğunu tespit ettik. Onu korkutan bir şey olmuş hala etkisi devam ediyor.
Max: Ne olduğunu bilmiyoruz..
Doktor: Neyse şuan bunlar önemli değil zaten birazdan polis ekipleri gelecek ne olduğunu onlara anlatırsınız. Lillian'ın ameliyatı devam ediyor hala bir şey olursa sizi görmeye gelirim.
Steve: Polisler gelecek diyor Eddie burda durman iyi olmaz.
Eddie: Sevgilim ölümle burun burunayken polisin gelmesi artık umrumda değil. Her ne olduysa anlatıcam Lillian benim yüzümden daha fazla acı çekmemeli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
Fiksi PenggemarBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight