"Lillian'a ona çok aşık olduğumu söyleyin tamam mı!? Onun için bu ifadeyi verdim. Bu sefer kaçmadım Dustin!! Ona bunu demeyi unutmayın."
1 hafta sonra:
Eddie'nin ağzından:
1 haftadır dört duvarın arasında kalıyordum aslında burası o kadarda kötü değil bazı arkadaşlarım bile olmuştu.
Aklım sadece sevgilimdeydi sürekli onu soruyordum onun iyi olduğunu duymak istiyordum.. O iyileşsin burada bir ömür bile kalırım sorun değil.
Dustin ve arkadaşları her zaman ziyaretime geliyor özellikle Dustin hep burada,benim yanımda kalabilmek için suç işleyecek diye korkuyorum artık.P: Eddie Munson ziyaretçiniz var?
Eddie: Kim olabilir ki daha yeni arkadaşlarım geldi?
P: Ziyaretçi kabul etmeyecektik bugün ama kendisi önemli biri seninle konuşmak istediğini söyleyince geri çevirmedik.
Eddie: Kimmiş bu önemli kişi?
Yerimden kalkmamla polise ellerimi uzattım ellerime takılan kelepçelerin soğukluğuyla irkildim. Bu hissi sevmiyordum köle gibi hissettiriyordu.
Kim olduğunu bilmediğim önemli ziyaretçimin yanına doğru gidiyordum.
Neden tanımadığım birisi benimle konuşmak istiyordu?1 Gün Önce Hawkins Hastanesi:
Lillian 6 gündür hastanede yatıyordu kimse onun uyanacağını düşünmüyor.
Doktorların arasındaki konuşmalara göre 2-3 gün içinde Lillian'ın fişini çekmeyi düşündüklerini söylüyorlar. Yaşanmasının imkansız olduğunu sadece vakit kaybı olduğu doktorlar ve hastane yönetimi tarafından konuşulmaya başlandı.Her zamanki gibi Lillian'ın düzenli olarak 40 dakikada bir serumunun değiştirilmesi gerekiyordu.
Lillian'ın durumu ciddi olduğu için bir çok doktor ve hemşire tarafından sürekli kontrol edilmesi gerekti.Bugün Lillian'ın tekrardan kontrolleri yapılıp ona
göre ilaçlar verilmesi gerekiyordu bunun için görevli olan hemşire Lillian'a serum takması için yoğun bakım ünitesine girmişti.H: Ne kadar güzelde bir kız keşke sonu böyle olmasaydı.Zavallı Lillian.
Hemşire Lillian'ın kontrollerini yapmaya başladı ve ona bazı ilaçlar verdi son olarak Lillian'ın eline serum takılması gerekiyordu.
Hemşire Serumu takmak için Lillian'ın elini alıp yavaşça serumu takıyorken bir şey olduğunu farketti.
Lillian ellerini oynatıyordu.
Hemşire bunu farkettiği an hiç vakit kaybetmeden hastanede bağırmaya başlamıştı.H: Bayan Argent uyandı! Ellerini oynatıyor!
Hastanede ne kadar sağlık görevlisi varsa hepsi Lillian'ın kaldığı odadaki camdan onu izliyordu.
Bu bir mucizeydi..Lillian ellerini azda olsa kıpırdatıyordu.
Olanları duyan doktorların Yoğun bakım ünitesine koşması bir olmuştu.
Lillian'la ilgilenen doktor'da odaya girip Lillian'ın durumuna bakıyordu.Dr: Böyle bir şey nasıl olabilir..
H: Hocam bu kız bir mucize baksanıza.
Dr: Hawkins'in mucizesi hemde..hemen yakınlarına haber verin.
H: Peki efendim.
Lillian'ın yakınlarına ulaşmak istiyorduk ama ne arkadaşları vardı ne da ailesinden bir kişi bu kız yalnız başına mıydı gerçekten?
Doktor,Lillian'ın uyandığından emin olmak için onu kontrol ediyordu.
Dr: Lillian gözlerinle ışığı takip et lütfen.
Lillian gözlerini doktorun dediği yöne doğru takip etmeye başlamıştı.
Dr: Şimdi senin bacaklarına şu ufak bir vuruş yapıcam bakalım hissedebiliyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanficBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight