2.5 Ay Sonra:Lillian: Bak şu formülü yazdığın an işlemi hemen çözebilirsin.
Eddie: Formül neydi?
Lillian: Şaka yapıyorum de.
Eddie: Şaka yapmıyorum.
Lillian: Ben mi düzgün anlatamıyorum bu kaçıncı anlatışım..
Eddie: Anlıyorum anlıyorum.
Lillian: Ne anlattım peki?
Eddie: Formül.
Lillian: Formülün açılımı ne?
Eddie: Şey..
Lillian: Son kez anlatıyorum tamam mı? Sinüs kare artı kosinüs kare X eşittir 1..
Son 2 Aydır Eddie ders çalışmak için düzenli olarak bize geliyordu. Bu Eddie'nin son sınavıydı benim sınavlarım birkaç gün önce bitmişti ama Eddie kaldığı derslerin telafi sınavlarına giriyordu.
Onu son sınavına çalıştırıyordum çünkü bu en önemli dersin sınavıydı ve geçmesi gerekiyordu.Eddie: Yaptım galiba
Lillian: Gerçekten anlamasaydın kendimi şu camdan atacaktım..
Eddie: Atlasanda ölemezsin ki..
Lillian: Bu sayfadaki her soruyu çözüyorsun duydun mu beni? Yoksa seni bu camdan aşağıya atarım.
Eddie: 3 Saattir çözüyorum ya zaten.
Lillian: Biraz daha çözebilirsin bence sevgilim
Eddie: Çözesim hiç yok..zaten buradan işe gideceğim..
Eddie başını iki elinin arasına almış önündeki çalışma kağıdına öylece boşboş baktığını görünce bu haline dayanamayıp dudağına ufak bir öpücük kondurup geri çekildim. Yüzündeki o bıkkın ifade bir anda düzelmiş ve yerini neşe dolu bir Eddie almıştı.
Eddie: Çözebilirim galiba.
Lillian: Sen Hawkins'i kurtarmış insansın bu soruyu mu yapamayacaksın,güldürme beni.
Eddie: Beni nereden vuracağını iyi biliyorsun.
Lillian: Sadece gerçekleri söylüyorum.
Eddie: Bak şurayı anlamadım baksana bi doğru mu gidiyor?
Lillian: Bakıyorum bi saniye..doğru gidiyor evet.
Bu sınava öyle bir şekilde çalışıyorduk ki zamanın nasıl geçtiğinin bile farkında değildik, bu sınav ikimiz içinde çok önemliydi. Evet ben sınava girmiyorum ama sevgilim bu sınavı geçebilirse evlenebilecektik,eğer böyle devam edersek yarına kadar her şeyi halledebilirdik.
Biz çalışmaya devam ediyorken bir anda kapının tıklatılmasıyla,ikimizde kapının çaldığı yöne doğru yöneldik.
"Gir" dememle babam kapıyı araladı ve içeriye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanfictionBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight