Telefonu elime alıp kulağıma götürdüğüm gibi hemen lafa girmiştim
Lillian: Efendim?
Eddie: Efendin değil kölenim..
Az önce olanlar gerçek miydi?
O gerçekten Eddie miydi..onun sesiydi..
Eddie'nin sesini duyar duymaz gözlerim dolmaya başlamıştı göz yaşlarımı tutamıyordum..Lillian: Sevgilim..
Eddie: Benim güzelim sevgilin
Lillian: Seni nasıl özledim bir bilebilsen..
Eddie: Asıl ben seni nasıl özledim Lillian..
Lillian: Nasılsın sevgilim?
Eddie: Sensiz ölü gibiyim..ya sen
Lillian: Eddie..ben artık dayanamıyorum çok acı çekiyorum.
Eddie: Sana söz veriyorum kavuşmamıza az kaldı her şey yoluna girecek sevgilim.
Lillian: Sana güveniyorum..
Eddie: Lillian
Lillian: Efendim sevgili- Lillian yemeğe gel çabuk!
Hızlı ol Eddie..Eddie: Benimle Evlenir misin?
Duyduğumun gerçek olup olmadığını kavrayamıyordum..Eddie bana evlilik teklifi mi ediyordu yoksa lanetlenmiş miydim?
Lillian: Ev- Sen kimle konuşuyorsun Lillian!?
Babamın gelmesiyle telefonu kapatmak zorunda kalmıştım..Ama cevabımı soracaksanız, Sonsuza kadar evet.
Chris: Kiminle konuşuyordun sen?
Lillian: İstediğim bi müzik kasedi vardı onun geldiğini haber vermek için beni aramışlar baba.
Chris: Anladım..Bak masaya geçtiğimizde dedenle düzgün konuş.
Lillian: Peki
Eddie'nin ağzından:
Lillian'ın sesine duyduğuma inanamıyordum az önce yaşananlar gerçekten yaşandı mı..Dustin: Suzie'ye borçlusun biliyorsun değil mi?
Eddie: Suzie tüm dünyayı istese tüm dünyayı veririm. Bana yaptığınız iyiliği asla unutmayacağım..
Dustin: Evlilik teklifine ne dedi peki??
Eddie: Tam bir şey diyecekken babası geldi telefonu kapattı:(
Dustin: Ciddi miydin teklifinde?
Eddie: Hayatımda hiç bu kadar ciddi olduğumu hatırlamıyorum..Onunla aile kurmak istiyorum.
Dustin: Gerçekten bunu Eddie Munson mu diyor? Hani aile şeyleri senin için boştu.
Eddie: Lillian'la tanışana kadar aile şeyleri boştu. Ama şimdi öyle değil..Bu saçma kasabayı kurtardıktan sonra işe gireceğim birde mezun olmam gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson 🤍 Lillian Argent
FanficBut when you look at me The only memory is us kissing in the moonlight