İyi okumalar <3
Eve geldiğimde annem ve babam iştedir diye düşünüp direk odama geçip üzerime rahat birşeyler giydikten sonra yatağıma uzandım.Telefonumu elime aldığım gibi bir sürü bildirim camiası ile karşı karşıya kalmıştım.
Instagram'dan bayağı kişi beni takip etmeye başlamıştı, bunlar okuldandır diye düşünürken aralarında Taehyung ve Jimin'i görünce şaşırmadan edememiştim.
Tam telefonu bırakıp biraz kestirecek iken bir bildirim daha gelmişti.
"Bir rahat bırakmadınız ya."
Hem söylenip hemde mesajın kimden geldiğine baktığımda Taehyung olduğunu görmüştüm.
Ne alaka şimdi bu!
Taehyung'un ne yazdığına bakmak için mesajın üzerine tıklayıp okumuştum.
~Ruby selam naber?
Cevap yazıp yazmamak arasında kalırken zilin çalmasıyla koşarak aşağıya inip kapıyı açtım.
Annem elindeki market poşetleri ile kapıda dikilirken, hemen poşetleri alıp mutfağa yöneldim.
"Hoşgeldin anne."
"Hoşbuldum tatlım, okulun nasıl geçti, arkadaş edindin mi?"
Bir yandan poşetlerin içindeki melzemeleri yerleştirip, diğer yandan annemin sorularını yanıtlıyordum.
"Yani normal okuldu işte anne, senin nasıl geçti sıkıcı işin?"
"Yani normal işti işte kızım"
Annem benim taklidimi yaparken gülüşlerimizi duyan, kapıda bizi izleyen babamı görmüş ve gidip ona kocaman sarılmıştım.
Geri mutfağa girdiğimde poşettekileri yerleştirmeyi bitirip odama çıktım.
O sırada elimde tuttuğum telefonum titreyince, boşluğuma geldiği için ufak çapta bir korku yaşayıp gelen bildirime baktım.
~Ruby merhaba, ben Hena.
Hemen Hena'ya cevap amaçlı birşeyler yazdım.
-Merhaba Hena, önemli birşey mi oldu?
Çok geçmeden yanıt gelmişti.
~Ah hayır, sadece bugün okulda olan olaydan sonra seni merak ettim de, iyi misin?
Aklıma bugün son teneffüs Da Hun'la ufak çapta bir tartışma yaşadığım gelince hafif somurttum.
Kız cidden kokoşun tekiydi, sırf jungkook ile tartıştım diye beni azarlamıştı, bende altta kalmamak adına bir kaç laf söyleyince oda sinirlenmiş ve olay bir tık daha büyümüştü.
-Ha yok iyiyim, ben olayı unutmuşum bile.
~Çok sevindim, cidden Da Hun kendini beğenmişin teki, bence ona çok bulaşmamak lazım. Birde o Jungkook'a karşı çok hassas biri onun için herşeyi yapabilecek kapasitede.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...