İyi okumalar <3
Duyduklarım ile hızla küçük pencereden içeriye baktığımda jungkook, yoongi, tae ve jimin dörtlüsünün olduğunu görmüştüm.
Galiba Da Hun'u yada az önce dedikleri gibi Arin'i bulmak için buraya toplanmışlardı. Taehyung ve jimin sessizce onları dinlerken yoongi konuşmaya başladı.
"Tamam sakin ol, kimlere haber verdin bunu kimse öğrenmemeli?"
Jungkook iki elini beline yerleştirmiş düşünmeye başlamıştı.
"Herkese hatta Ruby'e bile."
"Allah kahretsin jungkook zaten Ruby, Da Hun'un sırrı konusunda baş şüphelimizken ona gidip Da Hun kayıp mı dedin bravo sana!"
Ne! Beni baş şüpheli olarak görmeleri zekiceydi fakat yinede bunu yoongi'nin ağzından duymak beni üzmüştü.
"Ne bileyim panik yaptım ve herkesi aradım işte."
Yoongi ellerini saçlarına daldırmış bir sağa bir sola doğru yürürken Jungkook yaptığı hata yüzünden başını yere doğru eymişti.
"Nereden bulacağız şimdi biz bu kızı?"
"Babam birkaç adamı Da Hun'u bulması için görevlendirmişti fakat yinede bulacaklarını zannetmiyorum."
Taehyung'un sorusuna Jungkook dan tam yanıt gelmemişti fakat söylediği şeyle bu olayın önemli ve büyük bir olay olduğunu daha yeni anlamıştım. Öncesinde, nasıl olsa genç kız kafasını dinlemeye çıkmıştır deyip pek önemsememiştim fakat büyük bir sorunları olduğunu şimdi fark ediyordum.
Jimin araya girip konuşmaya başladı.
"Hatırlıyor musunuz bir ara Arin'i yanında iki adam ile yakalamıştık, bize arkadaşlarım demişti fakat tekin heriflere de benzemiyorlardı. Bence onların yanında olabilir."
Taehyung, Jungkook ve Yoongi üçlüsü Jimin'i pür dikkat dinlerken yoongi ellerini göğüsünda çaprazlamış hafif hafif başını sallıyordu.
"Haklı olabilirsin Jimin fakat o adamları nerede bulacağız ki? Hadi bulduk diyelim adamlar psikopatın teki bize zarar verebilirler."
Yoongi konuştuğunda jungkook sırıtmaya başladı.
"Benim korkum yok gerekirse yüzleşiriz."
"Bence ilk başta düzgün ve insancıl bir şekilde anlaşmaya çalışalım sonrasına bakarız."
Herkes Taehyung'u onaylar şekilde kafalarını sallarken Jungkook tekrar konuştu.
"Ee şimdi nerede bulacağız bu adamları?"
Herkes susup düşünmeye başladığında Jimin tekrar konuştu.
"Aslında o gün, o adamları okulun arka sokağındaki gecekondu gibi bir yere girerken görmüştüm, belki evleri ordadır."
"Hay sen çok yaşa Jiminn!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Bí ẩn / Giật gânRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...