İyi Okumalar <3
Yine iğrenç hastane kokusu ile açmıştım gözlerimi. Hızla etrafımı süzerken odada yalnız başıma olduğumu anlamıştım.
Hena? Hena neredeydi, nasıldı? Onu düşünürken ağzımdaki solunum cihazı beni sıkmaya başlamıştı. Onu çıkardığım andan itibaren zar zor nefes aldığımı anlamış ve mecbur geri yerine takmıştım.
O sırada odaya gürültüyle giren annem ve babam hızla yanıma gelip bana sarılmaya başlamışlardı. Daha doğrusu annem sarılıyordu babam ise yanımda, elleri cebinde, ağzımda küçük bir tebessüm ile sadece bizi izliyordu.
"Kızım benim, korkudan öldük öldük dirildik resmen, tanrı aşkına nerelerdeyd-"
Annemin sözünü kesen babamın sahte öksürüğü olmuştu, anneme kısacası 'çok konuşma' diyordu.
İkisinin de gözleri kızarmış ve altları uykusuzluktan morarmıştı. Cidden günlerdir uyumamışlar mıydı?
"İyi misin canım? Taburcu olduktan sonra herşeyi bana anlatmanı istiyorum senden."
Solunum cihazını hafif ağzımdan çekip konuştum.
"İyiyim baba, olur anlatır-"
"Hayatım bu konuları açmayalım bence, en azından şu anlık."
Annem sözümü kesip, babamı da uyardıktan sonra anlamdan öpüp odadan çıkmıştı. Babam hafifçe yanıma oturup saçlarımı okşamaya başladı.
"Kötü anılarını asla hatırlatmak istemem canım fakat bana anlatmak istersen anlatabilirsin. Bu konuya bir açıklık getirmek lazım çünkü."
Başımı 'tamam' anlamında sakladıktan sonrası babam biraz daha yanımda durup dinlenmem adına odadan çıktı. Kısa bir süre sonra içeriye Jungkook, Yoongi ve Jimin girmişti.
Jungkook yanıma oturup elimi tutarken kalbimin atış sesi kulaklarıma kadar varıyordu.
"Kendini daha iyi hissediyor musun güzelim?"
G-güzelim mi? Bu nedense hoşuma gitmişti.
Başımı salladığımda Yoongi de yan tarafıma geçmişti.
"Hena nerede?"
Solunum cihazını çıkarmıştım, fazla sıkmaya başlamıştı çünkü.
"O başka bir odada, doktorlar durumunun iyi olduğunu söyledi fakat hala uyuyor Taehyung'da onun yanında."
Jimin'in söyledikleriyle Taehyung'un şimdi neden ortalıklarda görünmediğini anlamıştım, ikisinin arasında birşey olduğu kesindi zaten.
Hena'nın durumunun iyi olması ile içime su serpilmişti ayrıca.
"Beni nasıl kurtardınız tanrı aşkına, alevler çok büyüktü ve o silah sesleri de neydi?"
"Sen şimdi bunları düşünme iyi olunca sana herşeyi anlatacağız tamam mı?"
"Ben iyiyim jungkook, şimdi anlat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...