İyi okumalar <3
"Sen...sen ne dediğinin farkında mısın Ruby! Nasıl olur böyle birşey?"
"Benden intikam almak istiyormuş o yüzden beni buraya getirmiş."
"Allah kahretsin!"
Dışarıdan gelen birkaç adım sesi duyduğumda telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.
"Jungkook kapatmam lazım biri geliyor, seni tekrar arayacağım tamam mı?"
"Hayır Ruby kapatma!"
"Saçmalama beni ele mi vermek istiyorsun, kapatıyorum hadi."
Telefonu kapatıp anında geri arka cebime koyarken zıplaya zıplaya eski yerime gelmiştim, beni pencere kenarında görselerdi şüphelenebilirlerdi.
Kapı açılırken gelene bakmaya çalıştım. Jack'ti.
"Beni ülke dışına mı getirdiniz siz?"
Tek kaşını kaldırıp ellerini göğüsünde bağladı.
"Nereden çıkardın bunu?"
"Şurada ki eski fabrikanın üzerinde değişik yazılar var ve Kore'nin her yerinde kar varken burada yok."
Sırıtmaya başlamıştı.
"Saçmalama hala Koredeyiz ama Seul'de değiliz ayrıca Kore'nin her yerinde kar olduğunu nereden çıkardın?"
Kafam karışmıştı, Koredeydik ama fabrikanın üzerinde yabancı yazılar vardı o zaman fabrika yabancı bir firmaya mı aitti? Kahretsin bide Jungkook'a ülke dışındayız demiştim Jungkook'u tekrar arayıp durumu hemen düzeltmem lazımdı.
"Peki neredeyiz o zaman."
"Bunu neden sana söyleyeyim?"
"Neden söylemeyesin?"
Ellerini saçlarına daldırıp sabır dilercesine gözlerini kapatıp geri açtı.
"Daegu'dayız tamam mı! Al söyledim işte, eline ne geçti ki?"
"Çok şey geçti."
Fısıldayarak konuştuğumda beni duymamıştı, sırıtmaya başladığımda bana doğru gelmeye başladı. Bedenimdeki zinciri çözüp beni serbest bıraktığında ona soru dolu bakışlarla bakmıştım.
"Neden beni çözd-"
"Arin birazdan gelir, sana neler yapacağını ben bile tahmin edemiyorum. Bence korkmalısın."
Sözümü kesip konuştuğunda, bu koca iri yarı adam bile Arin'den korkmamı söylüyorsa benim işim kesin bitmişti. Cidden bana neler yapacağını bende merak ediyordum fakat bir tarafım da korkmadan edemiyordu işte.
Jack odadan çıktığında cebimdeki telefonu çıkarıp pencere kenarına doğru ilerledim. Tekrar Jungkook'u aradım. Çalıyor...çalıyor...çalıyor ve açtıı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...