twenty nine

94 14 0
                                    

İyi Okumalar <3

"Ne demek jungkook beni öptü ya!?"

"Sakin ol Hena biri duyacak şimdi."

Okul bahçesindeki banklardan birine oturmuş Hena'ya dün olanları anlatırken bu kadar tepki vereceğini beklemiyordum.

"Kızım nasıl sakin olayım Allah aşkına, hani birbirinizden nefret ediyordunuz? Ne oldu da seni yılbaşı gecesi öpebilir ki?"

"Nedenini bende bilmiyorum ama artık benden nefret etmediğini biliyorum, ne hoş çünkü artık bende ondan nefret etmiyorum."

"Aferin size cidden aferin! Şimdi ben Jungkook'tan hoşlanıyorumda de düşim bayilim."

"Saçmalama öyle birşey yok, olmazda."

"Umarım."

İnanmamış bir şekilde baksada onu çok umursamadan önüme baktım. Yıl başı gecesi yaptığı ve söylediği şeylerle benim aklımı iyice karıştırmıştı pis gıcık.

Zil çaldığı gibi doğruca sınıfımızda çıkıp yerimize oturmuştuk, başımı sıraya koyacağım sırada jungkook gıcığının beni izlediğini görmem ile başımı sıraya koymadan geri kaldırdım.

"Neye bakıyorsun?"

"Sana."

Sabır dilercesine gözlerimi kapatıp açtım, sınanıyordum cidden. Tekrar ona baktığımda sırasından kalkıp yanıma geldiğini gördüm.

Hena, Hoseok'un yanına oturmuş sohbet ediyordu, tam iyileşmemişti fakat yinede gelmişti okula.

Jungkook'a baktığımda yanımdaki boş kalan yere oturmuştu. Yanağını eline yaslamış öylece beni izliyordu. Neden böyle davrandığını inanın hiç bilmiyordum. Çok dengesizdi o gün öyleyse bugün böyleydi.

"Jungkook."

"Hm?"

"Neden?"

"Ney neden?"

Biraz durup kuracağım cümleleri toparlamaya çalıştım fakat kafam allak bullaktı ve şuan şu yapacağım konuşma ise sınıfta konuşulacak birşey değildi tenefüsü beklemem lazımdı.

Birşey demeyip önüme döndüğümde meraklı bakışlarla bana iyice yaklaştı.

"Ney neden Ruby, ne diyorsun anlamıyorum?"

"Tenefüsü bekle jeon, seninle konuşmam gereken bi konu var."

Tam ağzını açıp birşey diyeceği sırada sınıfa öğretmen girmiş ve birşey diyemeden yanımdan kalkıp kendi yerine oturmuştu.

Ders sırasında hala tenefüsteki konuşacağım cümleleri toparlamaya çalıştım fakat yine yapamamıştım. Neden bu kadar çok düşündüğümü bile bilmiyordum.

Witness • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin