five

146 18 0
                                    

İyi okumalar <3

Çıkış zilinin çalmasına tam tamına 3 dk kalmıştı ve benim ayaklarım yerinde durmayıp sürekli sıranın altında titreyip duruyordu.

Yoongi ile maç yapacağım için heyecanlıydım, o güzel gülüşü gözümün önünden hiç gitmiyordu.

Yanımdaki Hena ellerini bacağıma koyup titremesini durdurmak istesede başarılı olamamıştı.

Bu yaptığına gülmeden edememiştim, Hena güzel kızdı bu okuldaki diğer kızlara bin başardı Da Hun'a bile.

Zilin çalmasıyla hızla yerimden kalkıp yoongi'ye baktım, ahh tanrım uyuyordu.

Çantamı alıp kendimi onun yanında bulduğumda onu uyandırmak adına omzunu biraz dürtükledim.

Kafasını hemen kaldırmasıyla korkmuştum, yanlış anlamışım uyumuyormuş kulakğındaki kulaklıkla şarkı dinliyormuş. Ahh aptal kafam.

Hemen kulaklığı kulaklarından çıkarıp cebine sıkıştırdı.

"Uyuduğunu zannettin."

"Evet uyuyordum ama uykum hafiftir."

Başımı sallayıp yan tarafımda kalan jungkook'un masasına baktığımda bizi izlediğini gördüm. Bu çocuğun işi gücü yok mu ya neden sürekli bizi izleyip duruyor?

Yoongi kolumdan çekmesiyle onunla birlikte sınıftan çıkıp basket sahasına doğru ilerledik.

Koridordakiler bize tip tip bakarken yoongi basket sahasının kapısını açıp beni ve kendisini içeri soktu.

"Etraftaki insanları umursama, onlar sadece konuşurlar."

O görmesede başımı sallayıp arkasında ilerlemeye başladım.

Çeketlerimizi çıkarıp Bench'e savurduktan sonra elime bir top alıp önce ısınmaya başladım.

"Bu etekle oynamayacaksın değil mi?"

Ahh evet bu kısa etekle oynayamazdım, ee ne yapacaktım o zaman?

"Şurda spor kıyafetleri ve soyunma kabinleri var, istersen oradan kendine göre birşeyler bulup giyebilirsin."

Başımı sallayıp yoongi'nin gösterdiği yere girdim.

Kendime göre aşofmen ve crop tarzı bir t-shirt bulup hemen üzerime geçerip tekrar yoongi'nin yanına döndüm.

"Ee hadi başlayalım o zama-"

"Durun! Bu maç oynanamaz!"

Taehyung kalın sesi sahada yankılanırken yanımıza gelmesi uzun sürmedi.

Yoongide benim kadar bu durumdan sıkılırken Taehyung'a döndüm.

"Niyeymiş o?"

"Ee seyirci yok, tezahürat yok, hakem yok."

"Taehyung şimdi elimde kalacaksın ha!"

"Yoongi kızma ya, şaka yaptım. Tamam tamam ben size seyirci, hakem olurum. Tezahürat da yaparım."

Witness • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin