İyi okumalar <3
Arabadan inip karşımdaki dubleks eve doğru ilerledik. Yoongi cebindeki anahtarı çıkarıp kayı açtığında arkasından içeriye doğru adımlamıştım.
Evi çok sade ve aynı zamanda şıktı bu koca evde tek başına yaşadığına şaşırmıştım açıkçası. Salona geçip koltuklardan birine oturduğumda o ayakta kalmıştı.
"İçecek birşeyler getirmemi istermisin? Maden suyu, limonata veya kahve."
"Hayır teşekkür ederim, sen bana sadece şu konuyu anlat."
Peki deyip çaprazımdaki bir koltuğa oturdu.
"Aslında bunu sana anlatamam ve anlatmayacaktımda fakat o anda senin daha fazla üzülmemen için ağzımdan kaçırıverdim sana herşeyi anlatacağım diye."
Tek nefeste söyledikleri ile hayal kırıklığına uğrarken neden diye sormayacaktım. Nedenini söylemişti zaten.
Kapı zili çaldığında yerdeki gözlerim yoongiye döndü.
"Birini mi bekliyordun?"
Sorduğum soruya olumsuzca başını sallarken gidip kapıyı açtı.
"Anne Baba sizin ne işiniz var burda hani bir hafta sonra geliyordunuz."
Yoongi'nin yanına ilerlediğimde, yoongi'nin annesi olduğunu tahmin ettiğim kadın beni görmesiyle konuşmak için açtığı ağzını geri kapatmıştı.
"Bu güzel kız kim yoongi?
"Eve yine birini mi attın yoksa?"
Arkadan gelen, yine tahmin ettiğim kadarıyla yoongi'nin babası olan adam konuştuğunda gözlerimi pörtleterek yoongiye baktım. Ne yani eve kız mı atıyordu cidden.
"Ah saçmalama baba o benim okuldan ve en yakın arkadaşlarımdan biri... Hem eve ne zaman kız attığımı gördünüz Allah aşkına."
Beni hala arkadaş olarak görmesi beni üzsede eve kız atmadığını söylediğinde rahatlamıştım.
"İyi iyi tamam neyse, hoşgeldin kızım çay kahve ister misin? Bak yanımda çok güzel bir kek getirdim ondan da yiyebilirsin."
Yoongi'nin annesi bana sıcak kanlı davrandığında gülümsemeden edemedim. Onu kırmamak adına bana uzattığı kekten bir parça alıp ağzıma attığımda gözlerim yoongiye kaydı. Bana dalmış ve gülümsüyordu.
O an kalbim yerinden çıkacakken yoongi'nin annesi tekrar konuştu.
"Ee adın ne bakalım senin güzel kızım, yabancısın galiba bize benzemiyorsun çünkü."
"Adım Ruby Anderson efendim. Evet, yarı Amerikalıyım."
"Ailen ne iş yapıyor peki?"
"Babam Anderson holding'in başkanı annem ise veteriner."
"Hmm peki ben sizi rahatsız etmeyeyim daha fazla."
Yoongi'nin annesi yanımızdan ayrılırken bende yoongiye döndüm.
"Seni tek yaşıyorsun diye zannetmiştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...