İyi okumalar <3
Formamı giydiğim gibi aşağıdaki annemin yanına ilerleyip ona veda ettikten sonra evden çıktım.
Kafamın içinde sürekli dünkü gördüklerim dönüp dururken kendimi nasıl toparlayacağımı bilmiyordum, gözlerimin altı dün uyuyamadığım için şişsede bunu pek takacak durumda değildim.
Okula vardığımda yoongi'nin elleri cebinde, başı eğik ve bakışlarının yerde olduğunu gördüm. Beni bekliyordu.
Hemen yanına ilerlediğimde ona biraz da olsa mesafeli davranmam lazımdı, yani bu işin arkasında ne olduğunu öğrenene kadar.
"Cidden beni buradan beklemek zorunda mıydın?"
Bakışlarını bana çevirip hafif gülümsedi.
"Öyle anlaşmamış mıydık?"
Başımı salladığımda birlikte okulun bahçesine doğuru yol aldık.
"Evet de... Neyse seni çok beklettim mi?"
Kafasını hayır anlamında sallarken bahçedekilerin göz odağı olmuştuk. İçeri girip direk sınıfa yöneldiğimizde yoongi eliyle beni arkasına alarak sınıfa girdi.
Gözlerim ilk jungkook'u arasa da bulamamıştı, aslında biraz daha dikkatli bakınca Taehyung ve Jimin'in de gelmediğini görmüştüm. Hala neden gelmediklerini düşünürken yoongi kendi sırasına bende kendi sırama oturdum.
Hena da henüz daha gelmemişken önümdeki Hoseok ile biraz kafa dağıtmak adına sohbet etmeye başladım.
Çok geçmeden Hena geldiğinde hızla yanıma gelip beni soru yağmuruna tutmaya başladı.
"Dün ne olmuş ya öyle jungkook'a tokatı basmışsın, eve erken gitmek zorunda kaldığım için senin yanında olamadım. Üzgünüm Ruby."
Elim yanağını okşayıp sıktığında ona tebessüm etmeden duramadım.
"Sen neden üzülüyorsun ki, senlik birşey yok canım."
"Bilmiyorum yanında olamadım işte, üzerine gidiyorlar hep. Bundan sonra eve bile birlikte gidelim artık."
Hafif kahkaha atıp tekrar ona döndüm.
"Abartma Hena."
O sırada boş boş bağırarak içeri Taehyung ve Jimin girmişti fakat jungkook yine ortalıkta yoktu. Ne oldu egon sarsıldı diye okula gelemiyor musun jungkook bey? Hahaha
Jimin yanıma gelerek kulağıma yaklaştı.
"Bugün kendine dikkat etsen iyi olur Ruby."
Yüzümü ekşitirken anlamsız bakışlarımı ona yönelttim fakat o çoktan sırasına geçip taehyungla konuşmaya başlamıştı.
Ne demek istiyordu? Yada ne ima etmeye çalışıyordu? Kendime neden dikkat etmeliyim ki? Başıma kötü birşeyler mi gelecekti acaba? Ahh kesinlikle evet! Başıma jungkook tarafından kötü birşey gelecekti buna adım kadar emindim. Benden intikamını alacaktı elbet.
Sınıfa öğretmenin girmesiyle kafamdaki soruları bir kenara bırakmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Beynim işlevini yitirecek gibi olduğunda hemen kendimi su yardımıyla toparladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...