İyi Okumalar <3
Tabiki de yanağından öpmüştüm, en azından artık öpme mevzusunu açmaz diye tahmin ediyordum. Fakat tek kaşı kalkık olan çapkın bakışları hiç de öyle demiyordu.
'Ne var' dercesine bakarken sonunda ağzını açıp konuştu.
"Bu ne içindi şimdi?"
"Az önce beni öp diye yalvaracaktın neredeyse, başımın etini yeme diye öptüm hemen heyecanlanma."
Anında sahte bir kahkaha patlattığında onu şaşkın bakışlarla izlemeye başladım.
"Hah! Ben mi yalvarıyordum sana? Ben o lafı şaka amaçlı söylemiştim ama sen ciddiye almışsın."
"Hı hı canım kesin öyledir."
Ben inanmayan tavırlarımı sergilerken jungkook ufak bir sinirle arabayı sürmeye devam etti.
Benim keyfim yerindeydi onu sinir ettiğim için ama o hala sinirli gibi görünüyordu kaşlarının çatıklığından anlamıştım. Çok fazla üstelemek istemeyip önüme baktım.
Hastaneye vardığımızda arabadan indiğim gibi hastanenin girişine doğru ilerledim. Jungkook bana yetişmek için adımlarını hızlandırırken sonunda hastaneye girip direk asansörlerin olduğu yere adımladım.
Jungkook bana yetişmiş olucak ki kolunu omzuma atıp benim gibi asansörün gelmesini beklemişti. Bilmiyorum ama kolu omzumdayken nedense daha da güvende hissetmiştim.
"Şimdi Da Hun'un yanına gideceğiz ama dikkatli olmalısın. Önce bir doktorla konuşup durumunu öğrenelim tamam mı?"
Hızla başımı sallayıp onu onayladığımda asansöre binmiştik. Jungkook'un yedinci kata basması ile asansörün kapıları kapanmıştı.
Asansörden inip jungkook'un beni yönlendirmesiyle doktorun odasına girdiğimizde yerime geçip oturdum.
"Öncelikle hoşgeldiniz jungkook bey, birşey alır mıydınız?"
"Hayır sağolun, lütfen direk konuya geçelim."
Adam 'peki' dercesine kafasını sallarken tekrar konuştu.
"Da Hun'un durumu şuan kontrolümüz altında fakat size birşey sormak istiyorum... kendisi neden son zamanlarda ilaçlarını almayı reddetti ve Arin karakterini tetikleyecek bir olay yaşadı mı?"
"İlaçlarını neden almak istemediğini bize söylemiyor ve hayır Arini tetikleyecek bir olay yaşamadı."
Doktor 'anlıyorum' dercesine kafasını salladıktan sonra bu kez ben konuştum.
"Peki onu şimdi görebilir miyiz, şuan hangisiyle konuşacağız?"
"Da Hun'u çok yormayın yeter."
İki sorumun cevabını da aldıktan sonra jungkook'la beraber Da Hun'un odasına doğru ilerledik.
İçeriye girdiğimizde gözlerim merakla Da Hun'u aradı, yatakta uzanmış öylece tavanı izliyordu. Beni görmesiyle hızla yerinde doğrulup arkamdaki Jungkook'a 'bunun ne işi var burada' dercesine kaş göz işaretleri yapmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...