nineteen

108 14 0
                                    

İyi okumalar <3

Eve geldiğimde annem ve babamdan bin ton azar işitmezmiş gibi birde üzerine Jungkook gıcığının beni uyaran mesajlarıyla karşılaşmıştım.

Beyfendi, bu olanları kimseye söyleyeme yoksa kötü olur, söylersen işin biter gibi boş sözlerle benim sinirimi iyice yükseltiyordu.

Yemek yemediğim için karnım guruldarken mutfağa inip kendime birşeyler hazırladım. Salona geçtiğimde gözüm sadece bir yere odaklanmıştı.

O gece jungkook'un üzerine uyuduğum yere...

Saçma salak düşüncelerimi cehenneme yollayıp koltuğa oturup yemeğimi yemeye başladım. Cidden şuan canım aşırı sıkılıyordu ve hiçde uykum yoktu.

Telefonuma bildirim gelmesi ile gelen bildirime baktım, Yoongi'den mesaj vardı.

~Dizin iyi oldu mu?

-Vayy sen beni önemsiyor muydun ya?

~Ruby lütfen şu konuyu açma.

-Neden açmayayım yoongi orada beş kişi üzerime gelirken ne kadar korktuğumu bilemezsin. Beni koruyacaksın diye beklerken senin hiçbir şey yapmayıp bana bakmakta bile tenezzül göstermemen o kadar canımı acıttı ki. Görüldü.

Evet, birde görüldü yememiz eksikti cidden! Salak kafam. Ona bu kadar duygularımın olduğunu belli etmememliydim.

Gözyaşlarım yavaş yavaş akmaya başlarken kapının alacaklı gibi çalmasıyla korkmuştum. Gece gece kim bize gelebilirdi ki?

Kapının deliğinden baktığımda Yoongiyi görmem ile kalp atışlarım heyecanla hızlanmaya başlamıştı. Kapıyı hala çalarken annem ve babamın uyanmaması adına beklemeden açtım.

Bir anda üzerime gelen Yoongi'nin beni kolları arasına almasıyla ne olduğunu anlamamıştım.

"Üzgünüm çok üzgünüm."

Endişeli sesi beni kasıp kavururken kollarımı hızla beline doladım.

"Orada yanında olup seni koruyamadığım için öyle pişmanım ki o jungkook piçinin seni iteklediği ellerini kırmak istiyorum."

Duyduklarım kırkırdamama neden olmuştu, bunu duyup hafif benden ayrılarak yüzüme bakmaya başladı.

"Neden güldün?"

"Her zaman Jungkook'un arkasından atıp tutuyorsun ama hiç birini yapmıyor yada yapamıyorsun."

Bu doğru dercesine kafasını salladığında uzun süre birbirimize bakarak kalmıştık. Bana yaklaşıp alnımdan öptüğünde bu hoşuma gitmişti.

Benden tekrar ayrıldığında şort giydiğim için dizimdeki yarayı görebiliyordu.

"Cidden yaranı temizlemedin mi?"

Diz çöküp yaramı incelemeye başladığında onun gibi birini tanıdığıma gerçekten şükretmiştim.

"Uğraşmak istemedim."

Witness • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin